خبرگزاری کار ایران

آخرین قیمت قند و شکر در بازارهای تره‌بار پایتخت

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۴۱۷۳

سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران ضمن اعلام آخرین نرخ قند، شکر و نبات در میادین پایتخت، تاکید کرد که براساس جدیدترین نرخنامه، متوسط قیمت میوه در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار تهران ۳۸ درصد ارزان‌تر از سطح شهر است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی سازمان مدیریت شهرداری تهران، براساس تازه‌ترین نرخنامه این سازمان، انواع میوه به طور متوسط با قیمتی ۳۸ درصد ارزان‌تر از سطح شهر در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار پایتخت عرضه می‌شود.

همچنین متوسط قیمت سبزیجات در میادین تهران ۳۱ درصد ارزان‌تر از سطح شهر است و حبوبات نیز ۱۷ درصد ارزان‌تر از سطح شهر در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار پایتخت به فروش می‌رسد.

علاوه بر این، انواع محصولات پروتئینی شامل گوشت گوسفند، گوساله، مرغ و تخم مرغ با نرخ‌هایی بین ۳ تا ۳۶ درصد ارزان‌تر از میانگین قیمت‌های سطح شهر در میادین میوه و تره‌بار فروخته می‌شود.

ضمن این که طبق آخرین نرخ‌نامه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، قیمت قند، شکر و نبات در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار پایتخت به شرح ذیل است:

شکر بسته‌بندی هرکیلوگرم ۲۸ هزار تومان

شکر فله هرکیلوگرم ۲۸ هزار تومان

قند شکسته ۹۰۰ گرم ۳۹ هزار و ۵۰۰ تومان

نبات تخته و خردشده هر کیلوگرم ۴۱ هزار تومان

نبات چوب‌دار زرد و سفید و طعم‌دار هر کیلوگرم ۵۳ هزار و ۵۰۰ تومان

نبات شاخه باریک و ریز (شاخه‌ای) سفید و زرد هر کیلوگرم ۴۷ هزار و ۲۰۰ تومان

نبات شاخه درشت (شاخه‌ای) سفید و زرد هر کیلوگرم ۴۵ هزار تومان

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز