خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر آموزش و پرورش خبر داد:

ارزیابی آثار برگزیده جشنواره «عصر جدید یاددهی-یادگیری» در مرحله استانی

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۳۶۵۶

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش از ارزیابی۲۰ هزار و ۵۰۱ اثر برگزیده جشنواره عصر جدید یاددهی- یادگیری در مرحله استانی خبرداد.

به گزارش ایلنا، معصومه نجفی پازوکی با اشاره به این‌که جشنواره عصر جدید یاددهی-یادگیری درامتداد رویداد الف تا و در راستای طرح شهید همت است، افزود: جشنواره عصر جدید یاددهی-یادگیری از ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ با ثبت نام علاقمندان آغاز شد.

وی به آغاز مراحل داوری و برگزاری گفتمان حضوری در تمام مناطق آموزش و پرورش سراسرکشور از ۲۳ خرداد ماه اشاره کرد و گفت: ارائه‌کنندگان طراحی آموزشی و تدریس، معلمان مجری طرح شهید همت و مجریان بسته‌زبان آموزی پایه اول و تمام علاقمندان، نیروهای جدید الورود و دانشجو معلمان از مخاطبین این جشنواره هستند که در کنار مدرسان طرح شهید همت و مربی راهبران به کسب و تبادل تجربه می‌پردازند.

معاون آموزش ابتدایی تصریح کرد: همزمان  با راه اندازی سامانه ثبت نام معلمان به نشانی http://asrejadid.apasoft.ir وصدور بخشنامه به استان‌ها فرایند ثبت نام درسه محور؛ «طراحی آموزشی و ارائه تدریس ویژه معلمان مجری طرح شهید همت، مجریان بسته‌زبان آموزی پایه اول ابتدایی» و «گفتمان آموزشی ویژه تمامی معلمان، معاونان آموزشی، مدیران مدارس، دانشجو معلمان و سایر علاقه‌مندان و صاحب‌نظران» و «علاقمندان به همکاری در قسمت داوری آثار» صورت گرفت.

نجفی بیان کرد: در مجموع استان‌های سراسر کشور؛ ۲۰ هزار و۵۰۳ نفر در طراحی آموزشی و ارائه تدریس، ۲۶ هزار و۱۷۷ نفردر گفتمان آموزشی و ۳ هزار و۲۷۷ نفر در داوری جشنواره مشارکت داشتند که بیشترین مشارکت در طراحی آموزشی و ارائه تدریس متعلق به استان آذربایجان غربی با ۵ هزار و ۵۲۱ نفر، در گفتمان آموزشی خراسان رضوی با ۲ هزار و۸۳۳ نفر و علاقمندان به بخش داوری آثار قزوین با ۳۶۶ نفر بوده است.

وی با تاکید بر این که هم اکنون بررسی و ارزیابی مستندات منتخبین منطقه‌ای در استان‌ها به پایان رسیده است، تصریح کرد: حضور فعال شرکت کنندگان در طراحی آموزشی و ارائه تدریس با بارگذاری طراحی آموزشی و نمونه فیلم‌های تدریس توسط فرد شرکت کننده آغاز شد و تا ۱۵ خرداد ادامه یافت وپس از آن بررسی و ارزیابی مستندات طراحی و فیلم تدریس و شکل‌گیری گفتمان آموزشی در مناطق صورت گرفت.

معاون آموزش ابتدایی با اشاره به این‌که ۲۵۶ اثر منتخب به مرحله کشوری راه یافتند، گفت: فرایند ارزیابی اولیه و مجازی این آثار با مشارکت ۲۵۶ سر داور که از طرف استان‌ها معرفی شدند؛ انجام گرفت. در این فرایند به نحوی عمل شد که اثر هر استان به صورت چرخشی توسط استان دیگر بررسی شود. همچنین تمامی داوران که از مدرسان طرح شهید همت هستند در این ارزیابی سهیم شدند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وی در پایان خاطرنشان کرد: مراسم افتتاحیه جشنواره کشوری عصر جدید یاددهی یادگیری روز یکشنبه ۱۸ تیر۱۴۰۲ در مصلی تهران برگزار خواهد شد و معلمان منتخب در دروس مختلف و پایه های اول تا ششم نسبت به ارائه تدریس اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز