خبرگزاری کار ایران

مدیر حوزه‌های علمیه:

برنامه جامع توسعه هوش مصنوعی در آموزش و پرورش باید تهیه شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۳۰۹۱

مدیرحوزه‌های علمیه گفت: محققان، کارشناسان و صاحبان اندیشه می‌بایست برنامه جامع توسعه هوش مصنوعی را در آموزش و پرورش دنبال و تهیه کنند.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد همکاری ها، آیت الله «علیرضا اعرافی»، مدیرحوزه‌های علمیه و رئیس ستاد همکاری حوزه و آموزش و پرورش در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان میبد در سخنانی اظهار کرد: هوش مصنوعی، ابعاد فلسفی، حقوقی و اخلاقی دارد. این ابزار نوپا، دارای فواید و مضرات بسیاری می‌باشد که باید شناسایی گردیده و آگاهانه وارد این حوزه شد. 

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: شهرستان میبد در قلمرو هوش مصنوعی چه در حوزه آموزش و پرورش و چه دانشگاه ها، پیشگام رشد، توسعه و گسترش در مراکز علمی باشد. 

مدیرحوزه‌های علمیه در رابطه با مدارس خاص، بیان داشت: ما از گذشته با مدارس خاص در میبد مخالف بودیم. میبد باید شهرستانی باشد که تمام مدارس آن خاص باشد. سیاست آموزش و پرورش میبد باید اینچنین باشد که هر مدرسه‌ای در شهرستان میبد انتخاب شود، در کشور به عنوان یک مدرسه خاص محسوب شود. الحمد لله با وجود معلمان توانمند و با ذوق میبدی، این امر امکان‌پذیر است. 

وی افزود: تمام دانش آموزان میبد باید بهترین شرایط برای رشد تحصیلی را داشته باشند. 

تهیه برنامه جامع توسعه هوش مصنوعی در آموزش و پرورش، افزایش برنامه‌های اوقات فراغت، تشکیل بنیاد نخبگان و ایجاد دانشگاه فرهنگیان در میبد از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه به شمار می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز