خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته عمران شورای شهر خبر داد:

لایحه فرونشست شهرداری تهران امسال ارائه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۳۰۴۸

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: جلسات حول محور تدوین لایحه فرونشست شهرداری تهران در حال برگزاری است و این لایحه امسال ارائه خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری شهر، سید محمد آقامیری با بیان اینکه جلسات برای تدوین لایحه فرونشست در حال برگزاری است، اظهار کرد: صحبتی با معاونت شهرسازی داشتیم و  قرار شد لایحه که آماده شد به معاونت شهرسازی ارائه دهیم تا اصلاحات را انجام دهد و به ما بازگرداند.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که لایحه فرونشست امسال ارائه خواهد شد، تاکید کرد: اگر لایحه اصلاحی تایید شد، مجددا به معاونت تحویل خواهیم داد تا لایحه نهایی را در صحن شورا ارائه دهند.

وی با بیان این که دبیرخانه موضوع فرونشست شهرداری تهران را در معاونت شهرسازی پیش‌بینی کرده‌ایم، یادآور شد: با توجه به این موضوع، لایحه تدوینی را به این معاونت تحویل می‌دهیم که خودشان نظرات کارشناسی را اعمال کنند و برای تصویب به شورا ارائه دهند.

آقامیری با بیان این که جلسات با حضور اساتید و متخصصان این حوزه در حال برگزاری است، اظهار کرد: ما در این طرح در نظر داریم برای شهرداری تهران و واحدهای زیرمجموعه آن تکالیف کاربردی در نظر بگیریم و به آنها بگوییم که برای جلوگیری از فرونشست زمین در تهران چه کارهایی را انجام بدهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز