خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی خبر داد:

رشد 10 درصدی تولید گیاهان دارویی در سهاجیسا/ شتاب‌گیری ساخت عصاره‌های غلیظ

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۲۴۰۲

علیرضا عسکری با بیان این که تولید عصاره‌های غلیظ سرعت بیشتری پیدا کرده است، از رشد حدود 10 درصدی تولید گیاهان دارویی در سهاجیسا خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ علیرضا عسکری، مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر با بیان این که خطوط تولید سهاجیسا در حال ساخت نیازهای جامعه در حوزه گیاهان و عصاره‌های دارویی است، گفت: در سه ماه نخست سال جاری، تولید گیاهان دارویی نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشدی در حدود 10 درصد داشته و تلاش می‌شود در ماه‌های آتی، این روند شکلی صعودی تر به خود گیرد.

وی افزود: یکی از اتفاقات مهم سال جاری، تولید 10 هزار کیلوگرمی عصاره‌های غلیظ است که این رقم در سال گذشته نزدیک به صفر بود.

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی ادامه داد: علاوه بر این عصاره گلایکولی، عصاره الکلی، عصاره گلیسیرینه، عصاره روغنی، عصاره آبی و عصاره خشک نیز در سهاجیسا تولید می‌شود.

عسکری خاطرنشان کرد: شرکت سهاجیسا با تمدید مجوز محصولات بر اساس نیاز بازار در خرداد ماه جاری موفق به تولید 23 تن عصاره گیاهان دارویی شده است و با توسعه کشت گیاهان دارویی سعی در گسترش و تنوع بخشی به تولیدات خود را دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز