خبرگزاری کار ایران

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران تا صبح شنبه

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۹۵۸

رئیس پلیس راه استان مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی تا ساعت ۶ صبح روز شنبه، سوم تیرماه در محورهای مواصلاتی کرج - چالوس، هراز و فیروزکوه خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ یدالله جهان‌تاب در تشریح جزئیات این خبر گفت: به منظور ارتقای ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی تا ساعت ۶ صبح روز شنبه، سوم تیر ماه ۱۴۰۲ در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

وی افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز ترافیک از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه، سوم تیر ماه ۱۴۰۲ در تمامی محورهای مواصلاتی استان ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج - چالوس و بالعکس، اظهار داشت: تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت ۱۴ تا ساعت ۲۴ از میدان امیرکبیر کرج، آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت ۱۷ تا ساعت ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

جهان‌تاب تصریح کرد: اعمال محدودیت در صورت بازگشایی محور چالوس قابل اجرا بوده است و در غیر این صورت تا اطلاع ثانوی مسدود خواهد بود. 

وی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی و ممنوع بودن تردد کلیه تریلرها در محور هراز گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ۱۲ تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۳۱ خرداد ماه و همچنین از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه یکم و دوم تیرماه از این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۲ بعد از ظهر تا ساعت ۱۰ شب جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع است و از ساعت ۴ بعد از ظهر تا ساعت ۲۲ همان روز در صورت اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل از آب‌اسک به رودهن (محدوده مشاع) به صورت مقطعی و یک‌طرفه انجام خواهد شد.

جهان‌تاب همچنین یاد آور شد: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، این محدودیت‌ها اجرایی نمی‌شود. 

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران در پایان از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود، در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش‌شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز