خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز مطالعات شهرداری تهران اعلام کرد:

۵۰۰ هزار تهرانی اولویت‌بندی پروژه‌های شهرداری در سطح محلات را مشخص کردند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۸۹۷۹

رئیس مرکز مطالعات شهر تهران گفت: خوشبختانه حدود ۵۰۰ هزار نفر از شهروندان تهرانی در سال ۱۴۰۱ در طرح «من شهردام» مشارکت داشتند و اولویت‌بندی پروژه‌های شهرداری در سطح محلات پایتخت را مشخص کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عطاءالله رفیعی آتانی، رئیس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران در حاشیه نخستین همایش «شهروند و اداره شهر» در جمع خبرنگاران با بیان این که برنامه اداره شهر بر اساس مشارکت شهروندان به شورای شهر تهران ارائه شده است، گفت: اقدامات صورت‌ گرفته بر اساس این برنامه تاکنون خوب بوده است؛ از جمله این که برخی ایده‌ها مانند طرح «من شهردارم» در حوزه اداره شهر بوده و با مشارکت مردم پیش رفته است. 

وی افزود: خوشبختانه حدود ۵۰۰ هزار نفر از شهروندان تهرانی در سال ۱۴۰۱ در طرح «من شهردارم» مشارکت داشتند و اولویت‌بندی پروژه‌های شهرداری در سطح محلات پایتخت را مشخص کردند. 

رئیس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهرداری تهران ادامه داد: به دنبال تحقق حکمرانی مشارکتی هستیم و بر همین اساس علاوه بر همایش امروز، همایش بین‌المللی حکمرانی مشارکتی در پاییز برگزار خواهد شد تا از نظرات صاحب‌نظران خارجی و ظرفیت‌های داخلی استفاده شود. 

وی در پاسخ به سوالی درباره برنامه شهرداری برای برگزاری مهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر و انجام کارهای مطالعاتی مربوط به آن، گفت: این برنامه کار مطالعاتی نداشته و به صورت اجرایی است، البته در رابطه با این جشن‌ها پژوهش‌هایی انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز