خبرگزاری کار ایران

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور خبر داد:

کشف ۲۸ هزار قرص ترامادول در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام خمینی

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۲۸۵

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از کشف بیش از ۲۸ هزار عدد قرص ترامادول در فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محسن عقیلی در تشریح جزئیات این خبر گفت: با توجه به نامگذاری سال ۱۴۰۲ از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان «مهار تورم، رشد تولید»، ماموریت حساس و مهم برخورد با قاچاق کالا و ارز به طور ویژه در دستور کار این پلیس در سال جاری قرار گرفته است. 

وی افزود: در راستای تشدید اقدامات کنترلی و ناامن کردن محیط برای هرگونه فعالیت قاچاقچیان، همکارانم در گیت بازرسی پایانه هوشمند بار فرودگاه حضرت امام (ره)، حین کنترل و بازرسی مرسولات پستی، به یک مرسوله حاوی لوازم خانگی به مقصد یکی از کشورهای اروپایی در خصوص جاسازی مواد مخدر مشکوک شدند.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور ادامه داد: مأموران پس از اخذ دستور قضایی، اقدام به بازگشایی بار مذکور کردند که پس از بررسی و بازرسی دقیق آن، ۱۴ کیلو و ۳۰۰ گرم قرص ترامادول، حاوی ۲۸ هزار و ۶۰۰ عدد قرص که به صورت ماهرانه در داخل لوازم خانگی از جمله جاروبرقی، بخارشور و .... جاسازی شده بود، کشف شد.

عقیلی در پایان گفت: ارسال‌کننده بار شناسایی و پرونده در خصوص متهم تشکیل شد و به همراه قرص‌های مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز