خبرگزاری کار ایران

در نشستی مشترک با وزیر مطرح شد:

رفع بسیاری از نگرانی‌‎ها در خصوص امنیت آزمون‌‎های نهایی مدارس

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۲۵۹

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری با اشاره به نشست مشترک با وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان سنجش، گفت: بر اساس گزارش‌ها و مستندات ارائه شده در نشست امروز، بسیاری از نگرانی‌‎های اعضای کمیسیون در خصوص امنیت آزمون و وجود تقلب در امتحانات نهایی برطرف شد.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، «علیرضا منادی سفیدان» در تشریح نشست کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس که با حضور وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان آموزش سنجش برگزار شد، عنوان کرد: با توجه به نگرانی‌هایی که در افکار عمومی پیرامون امنیت آزمون و وجود تقلب در آزمون‌های نهایی آموزش و پرورش وجود دارد، این نشست برگزار شد. 

نماینده مردم تبریز و آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی افزود: بر اساس گزارش‌ها و مستندات ارائه شده در نشست، بسیاری از نگرانی‌‎های اعضای کمیسیون در خصوص امنیت آزمون و وجود تقلب در امتحانات نهایی برطرف شد. 

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تصریح کرد: اگر برخی زیرساخت‌ها در این خصوص نیز ضعف دارد باید در آینده نزدیک برطرف شود تا به امنیت آزمون افزوده و به اعتلای علم و آموزش در کشور بیانجامد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز