خبرگزاری کار ایران

پیام فراجا به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۰۸۸

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (فراجا) به مناسبت فرا رسیدن سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام تاریخی ۱۵ خرداد، پیامی صادر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، در متن پیام فراجا به به مناسبت فرا رسیدن سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام تاریخی ۱۵ خرداد، آمده است: 

«در تاریخ این مرز و بوم روزهای بسیاری وجود دارد که در ذهن‌ها باقی مانده است، اما ۱۴ خرداد برای ملت شریف ایران اسلامی یادآور وداع با بزرگمردی است که جهان را تحت تأثیر اندیشه و منش خود ساخت. امام خمینی (ره) در سال‌های حیات خویش درس شجاعت، استقامت و ایثار را به همگان آموخت و در جریان مبارزه با طاغوت و در پی آن استکبار جهانی جز بر گسترش اسلام و آموزه‌های آن که آزادی در راس آن قرار دارد، نیندیشید و همین اندیشه در قیام ۱۵ خرداد که  یـادآور آغـاز نهضتـی بزرگ در راه مبـارزه با استبداد و نقطه‌عطفـی در تاریخ مقاومـت و ایستادگـی ملت بزرگ ایران است، متبلور شد.

۱۴ خرداد، سالگـرد ارتحال رهبری فرزانه، مجاهدی دلیر، عارفی روشن‌ضمیر و یک حقیقت همیشه زنده است که پس از گذشت ۳۴ سال غم فراقش همچنان داغ است و ملت ایران اسلامی هر سال در سالگرد عروج ملکوتی این بزرگمرد تاریخ گرد هم می‌آیند و با آرمان‌های آن امام همام تجدید بیعتی دوباره می‌کنند.

امام خمینی (ره) در سال‌های پربرکت زندگی خویش ضمن مبارزه با طاغوت زمان به همگان درس پایندگی و مقاومت در برابر استکبار جهانی را آموخت و آموزه‌ها و دوراندیشی‌های ایشان در سال‌های اخیر که دشمنی با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیشتر شده است، همچنان راه‌گشاست و با رهبری مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) دشمن در اجرای توطئه‌های خود ناکام مانده است. 

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای گرانقدر ۱۵ خرداد، اقتدار، عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی را نتیجه تأسی نهادها و نیروهای انقلابی بخصوص نیروهای مسلح از آرمان‌های امام راحل و تداوم راه شهدای گرانقدر این مرز و بوم می‌داند که با اقتدا به آموزه‌های امام راحل و رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در سال‌های دفاع مقدس و بعد از آن، مقاومت در برابر استکبار جهانی را نقشه راه خود قرار دادند و حافظ تمامیت ارضی این مرز و بوم بوده‌اند.

فراجا در پیشگاه خداوند متعال مجددا عهد می‌بندد که در دفاع از آرمان‌های امام راحل، شهدای گلگون کفن و نیز تمامیت ارضی ایران اسلامی مصمم‌تر از گذشته در میدان مبارزه با دشمنان خواهد بود.» 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز