خبرگزاری کار ایران

هشدار هلال احمر درباره احتمال بارش‌های رگباری در ارتفاعات شرق تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۷۵۹

بر اساس اطلاعیه سازمان امداد و نجات هلال احمر، از مردم خواسته شده است که در روز جمعه ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ از توقف و تفرج در حاشیه رودخانه‌ها در ارتفاعات شرق استان تهران، ارتفاعات خراسان شمالی، سمنان، سیستان و بلوچستان، کرمان و شرق فارس خودداری کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، سازمان امداد و نجات این جمعیت اعلام کرد: روز جمعه ۱۲ خرداد احتمال بارش‌های رگباری و وزش شدید باد در ارتفاعات شرق استان تهران، ارتفاعات خراسان شمالی، سمنان، سیستان و بلوچستان، کرمان و شرق فارس، پیش‌بینی شده است. بنابراین از مردم تقاضا می‌شود از رفتن به حاشیه‌ رودخانه‌ها و مسیل‌ها در مناطق فوق خودداری کنند.

براساس این اطلاعیه، احتمال آب‌گرفتگی معابر عمومی و جاری شدن روان‌آب‌ها، بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها در مناطق اعلام شده وجود دارد.

همچنین از مردم خواسته شده است که به دلیل احتمال وزش شدید و طوفانی باد از استراحت در زیر یا کنار سازه‌های موقت مثل داربست‌ها و تابلوهای تبلیغاتی، پرهیز کنند.

گفتنی است، این اطلاعیه براساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی صادر شده است و نجاتگران هلال احمر در مناطق یادشده در آماده‌باش سطح نارنجی خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز