خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای شهر تهران خبر داد:

برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت واحد اتوبوسرانی در صحن شورا/ قرائت گزارش حسابرسی شرکت مترو

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۴۳۹

سخنگوی شورا از برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه و قرائت گزارش حسابرسی شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) در جلسه فردای شورای اسلامی شهر تهران که به صورت علنی برگزار می‌شود، خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی سخنگوی شورا با اشاره به برگزاری یکصـد و پنجاهمین جلسه از ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در روز یکشنبه هفتم خردادماه ۱۴۰۲ اظهار داشت: در جریان برگزاری صحن علنی فردا، نطق پیش از دستور توسط احمد صادقی، عضو محترم شورای اسلامی شهر تهران قرائت خواهد شد و پس از آن، جلسه وارد بررسی دستورات مطروحه خواهد شد.

وی ارائه گـزارش توسط محمد آخوندی، عضو شـورای اسلامی شـهر تهران در خصـوص پروژه‌های محلات منطقه ۱۲ شهرداری تهران را به عنوان نخستین دستور ذکر کرد و در ادامه یادآور شد: مجمع عمومی فوق العاده شرکت واحد اتوبوسرانی تهران وحومه به منظور بررسی نامه شـهردار محترم تهـران به همراه قرائت گـزارش مشـترک کمیسیون‌های عمـران و حمل‌ونقـل و برنامه و بودجه در این جلسه برگزار خواهد شد و روند آن مورد تایید اعضای شورای شهر قرار خواهد گرفت.

سخنگوی شورای شهر تهران ادامه داد: ۵ دستور صحن روز یکشنبه هفتم خردادماه ۱۴۰۲ به موضوع باغات شهر تهران اختصاص دارد تا این پلاک‌ثبتی‌ها از حیث باغ یا غیر باغ بودن مورد بررسی اعضا قرار گرفته و نسبت به آنها تعیین تکلیف صورت گیرد.

نادعلی در پایان گفت: گزارش حسابرس رسمی شورا در خصوص حسابرسی از شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)، شـرکت توسعه مجتمع‌های ایستگاهی مترو تهران و حومه، شرکت سرمایه‌گذاری شهر، شرکت نمایشگاه‌های شهر آفتاب و سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، برای سال‌های مالی ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۹ قرائت و مورد بررسی نمایندگان پارلمان شهر تهران قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز