خبرگزاری کار ایران

برگزاری مجمع سالیانه ستاد معاینه فنی خودروهای تهران در معاونت حمل‌‌ونقل شهرداری تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۸۴۹۲

مجمع سالیانه ستاد معاینه فنی خودروهای تهران در معاونت حمل‌‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران برگزار شد و ستاد معاینه فنی همچون سنوات گذشته توانست وضعیت مطلوب را در گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی اخذ کند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی ستاد معاینه فنی خودروهای تهران، در روز چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه مجمع عمومی عادی سالیانه ستاد معاینه فنی با حضور جلال بهرامی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، ابراهیم باقی، مدیرکل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران به همراه مدیران آن حوزه، سهامداران، اعضای هیات مدیره، مدیرعامل، بازرس قانونی و حسابرس مستقل و مدیران ستاد در محل معاونت حمل‌ونقل و ترافیک برگزار شد.

در این جلسه، پس از قرائت گزارش مطلوب حسابرسی توسط حسابرس و بازرس قانونی، شادی مالکی، مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران گزارش فعالیت هیات مدیره و اقلام مندرج در صورت‌های مالی سال 1401 را ارائه کرد.

در ادامه مالکی ضمن اشاره به برگزاری این مجمع در روزهای پایانی اردیبهشت‌ماه 1402 افزود: با مساعدت و همکاری اداره‌کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران و تلاش همکاران ستاد، برای نخستین بار موفق شدیم در سریع‌ترین زمان به عنوان اولین بخش در شهرداری تهران نسبت به برگزاری مجمع عمومی اقدام کنیم.

سپس جلال بهرامی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران ضمن قدردانی از تلاش و خدمات ارزنده کلیه مدیران و کارکنان ستاد در اخذ گزارش حسابرسی مطلوب در سال 1401، تکالیف و رهنمودهایی را برای اعضای هیات مدیره در بحث استفاده اقتصادی و اجتماعی از امکانات شهرداری تهران که در اختیار ستاد معاینه فنی قرار دارد، ارائه خدمات جدید در مراکز معاینه فنی با رویکرد تامین منابع مالی جدید و توسعه کیفی خدمات، توسعه مراکز معاینه فنی بخصوص واحدهای سیار با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، انجام پروژه مشترک بین ستاد معاینه فنی و شرکت کنترل کیفیت هوا به منظور تدوین شاخص فرسودگی خودروها و برنامه عملیاتی اعمال محدودیت تردد برای این خودروها  در سال 1402 تبیین کرد.

در پایان جلسه، ابراهیم باقی، مدیر کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران ضمن قدردانی از زحمات مدیران و کارکنان ستاد معاینه فنی اظهار داشت: علاوه بر ماموریت سازمانی این ستاد و رویکرد اجتماعی آن در بحث ارتقای ایمنی تردد و کاهش آلودگی هوا، شناسایی منابع درآمدزایی جدید نیز برای این مجموعه بسیار حائز اهمیت است. بدون تردید با توجه به برنامه‌های عملیاتی و مدیریتی آن مجموعه در سال 1402 می‌توان افق روشنی را برای پیشبرد اهداف مورد انتظار در آن مجموعه متصور بود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز