خبرگزاری کار ایران

لزوم تقویت فدراسیون ورزش دانش‌آموزی

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۵۸۵۹

سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش بابیان اینکه مدرسه نقطه کانونی تحول است، اظهار کرد: ورزش نشاط و امید را در مدارس محقق می‌کند.

به گزارش ایلنا، رضا مراد صحرایی در دومین جلسه هیات رئیسه فدراسیون ورزش دانش‌آموزی کشور، اظهار کرد: مدرسه نقطه کانونی تحول است و همه باید به این موضوع توجه کنیم و برای ایفای نقش درست مدرسه، باید فضای ورزشی خوب هم ایجاد شود.

وی افزود: سال گذشته اقدامات خوبی در این راستا انجام شد داشتن مدرسه‌ای با ویژگی خوب باید تعریف و معنا شود تا مدرسه بر اساس سند تحول بنیادین به کانون فعالیت‌های اجتماعی محله تبدیل شود.

صحرایی بیان کرد: مدرسه باید جایی باشد که تحقق شش ساحت تحولی در آن قابل‌رؤیت باشد و راه تحقق این امر مدیریت فرایندی یکپارچه سازگار از درون و بیرون برای تقویت آموزش‌وپرورش است.

سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش گفت: جامعه نیاز به امید و نشاط دارد و  یکی از بهترین موارد در این راستا ورزش است و یکی از جاهایی که کار فرایندی برای انجام ورزش در آن شکل می‌گیرد، کلاس درس است.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، وی ادامه داد: پیوست رسانه‌ای، تربیتی، دینی و ملی نیز برای این امر بسیار اهمیت دارد و در بحث شایستگی‌های معلمی نیز باید به نقش‌آفرینی معلم برای علاقه‌مندی دانش آموزان به ورزش توجه کنیم.

صحرایی گفت: فدراسیون ورزش دانش‌آموزی را باید تقویت کرد، رابطه فرایندی فدراسیون با دیگر فدراسیون‌ها باید برقرار و استعدادیابی در این فدراسیون به طور جدی دنبال شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز