خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها خبر داد:

امسال حدود ۴۰ بوستان عمومی در تهران احداث می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۵۴۱۱

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران با بیان اینکه در سال گذشته حدود ۳۰ بوستان را در سطح پایتخت افتتاح کردیم، گفت: امسال احداث ۳۵ تا ۴۰ بوستان محله‌ای، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری شهر، علی محمد مختاری، مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران اظهار داشت: سال گذشته در بحث فضای سبز برون‌شهری، ۱۵۰۰ هکتار توسعه کمربند سبز را داشتیم که در سال جاری نیز ۲هزار هکتار توسعه کمربند سبز(جنگل‌کاری) خواهیم داشت.

وی درباره فضای سبز درون شهری که شامل پارک های محله ای، منطقه ای و فرامنطقه ای است هم گفت: حدود ۳۰ پارک در سال گذشته افتتاح شد و امسال احداث ۳۵ تا ۴۰ پارک محله ای، منطقه ای و فرامنطقه ای را در دستور کار داریم.

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران با بیان اینکه در مناطق کم برخوردار از نظر فضای سبز ۱۷ قطعه را شناسایی کرده ایم، خاطرنشان کرد: این  قطعات در مناطق  ۷،۸،۱۰،۱۱،۱۲و ۱۷ شناسایی شده اند که در حال تملک آنها هستیم تا بتوانیم این فضاها را به پارک عمومی تبدیل کنیم و سرانه فضای سبز در مناطق کم برخوردار به حد قابل قبول برسد تا توزیع عادلانه فضای سبز را داشته باشیم.

مختاری در مورد زمان افتتاح اکوپارک فرحزاد نیز توضیح داد: سعی می کنیم فاز اول اکوپارک فرحزاد به مساحت ۵۴ هکتار امسال افتتاح شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز