خبرگزاری کار ایران

رونمایی از بسته تامین مسکن کارکنان بهشت زهرا تا پایان اردیبهشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۳۹۵۶

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) گفت: برای تامین مسکن کارکنان بهشت زهرا، هماهنگی‌های خوبی با شهرداری تهران و دیگر بخش ها صورت گرفته و بر این اساس بسته تامین مسکن کارکنان سازمان بهشت زهرا تا پایان اردیبهشت ماه رونمایی می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی سازمان بهشت زهرا (س)، جواد تاجیک صبح امروز در همایش بزرگ تجلیل از کارگران بهشت زهرا با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع کارگران گفت:‌ رهبر انقلاب در این دیدار با استناد به آیات قرآن مجید، به تبیین رابطه مستقیم درآمد و کار و ضرورت فرهنگ‌سازی در این زمینه پرداختند و فرمودند از نگاه اسلام، درآمد باید ناشی از سعی و کار و تلاش باشد؛ بنابراین پول‌ها و ثروت‌های بادآورده، واسطه‌گری، سوداگری، دلال‌بازی، رشوه، ویژه‌خواری به علت ارتباط با فلان شخص و رباخواری، مخالف منطق قرآنی و دستور پروردگار است.

وی با اشاره به رابطه کار و زحمت با کسب درآمد گفت: هر کسی به میزان کار و زحمتی که می‌کشد باید درآمد کسب کند و درآمد حلال اینگونه به دست می‌آید. در غیر اینصورت در زندگی شخصی و اجتماعی و وظایف سازمانی اخلال به وجود می‌آید. هر سازمانی وظیفه دارد نیروی کار خود را از حیث معیشتی، مسکن و بیمه تامین و پشتیبانی کند و از طرفی نیز باید مراقب باشد تا نیروی کار او به غیر از دستمزدی که حق قانونی و حقیقی اوست و آن را دریافت می‌کند به فسادی آلوده نشود و اگر این غفلت صورت بگیرد قطعا در آن دنیا از ما سوال می‌پرسند که چرا نسبت به چنین اتفاقاتی تذکر ندادیم.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) ادامه داد: همه ما از جمله بنده در معرض خطر هستیم؛ لذا بنده ابتدا به خودم، معاونین و سایر مدیران سازمان بهشت زهرا تذکر می‌دهم و بعد به همه کارکنان و کارگران تذکر می‌دهم که حواسمان را جمع کنیم تا بتوانیم در پیشرفت کارهای سازمان موفق‌تر عمل کنیم. خط قرمز ما آرامش و سلامت مجموعه است و به کسانی که مخل سلامت اداری و آرامش روانی مجموعه هستند تذکر می‌دهیم و به موقع نیز با آنها برخورد خواهیم کرد.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) خاطرنشان کرد: در جلسه‌ای که در نخستین روز فروردین‌ماه سال ۱۴۰۲ با حضور شهردار تهران در محل سازمان بهشت زهرا برگزار شد، مقرر شد تا پایان بهار درباره طرح نگهداشت مجموعه برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد؛ بر این اساس همه وظیفه دارند نسبت به رفع مشکلات کوچک و بزرگ و رفع نواقص با هدف بهبود فضا و افزایش خدمات اقدام کنند.

تاجیک ادامه داد: کارکنان و کارگران سازمان بهشت زهرا (س) نباید دغدغه‌ای جز خدمت به مردم داشته باشند و ما نیز به عنوان متولیان سازمان موظفیم در قبال کارگران و کارکنان وظایف خود را انجام دهیم و خدماتی را برای آنها پیش‌بینی کنیم. 

وی در پایان به اهتمام سازمان بهشت زهرا (س) برای تامین مسکن کارکنان این سازمان اشاره کرد و افزود: برای تامین مسکن کارکنان بهشت زهرا هماهنگی‌های خوبی با شهرداری تهران و دیگر بخش‌ها صورت گرفته و بر این اساس بسته تامین مسکن کارکنان سازمان بهشت زهرا تا پایان اردیبهشت‌ماه رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز