خبرگزاری کار ایران

سرپرست وزارت آموزش و پرورش خبر داد:

رقابت ۵۳۰ هزار داوطلب برای جذب ۲۸ هزار آموزگار ابتدایی از طریق آزمون استخدامی آموزش و پرورش

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۴۳۳

سرپرست وزارت آموزش و پرورش در بازدید از حوزه امتحانی آزمون استخدامی آموزش و پرورش در شهر اهواز از رقابت ۵۳۰ هزار داوطلب در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خبر داد و گفت: از طریق آزمون استخدامی در سال جاری ۲۸ هزار آموزگار ابتدایی جذب می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی وزارت آموزش و پرورش، رضامراد صحرایی در بازدید از روند برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در حوزه امتحانی ۱۳ آبان آموزش و پرورش ناحیه ۱ اهواز، اظهار داشت: امروز شاهد رقابت ۵۳۰ هزار داوطلب در آزمون استخدامی ماده ۲۸ برای ورود به آموزش و پرورش هستیم و از طریق این آزمون و پس از طی فرآیندهای استخدامی، ۲۸ هزار آموزگار جذب آموزش و پرورش خواهند شد.

وی با اشاره به تغییر منابع آزمون و ارتقای سطح کیفی این منابع گفت: آیین‌نامه اجرایی مدارس، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، روش‌های تدریس و کتاب‌های دوره ابتدایی بخشی از منابع مطالعاتی آزمون امروز هستند که از نظر محتوا، هم‌راستا با اهداف، برنامه‌‌ها و ماموریت‌های نظام تعلیم و تربیت کشور است.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با بیان این که یکی از مهمترین اولویت‌های نظام تعلیم و تربیت در جذب نیروی انسانی توجه به جذب افرادی با خلق و خوی معلمی است، خاطرنشان کرد: به معلمی نباید به عنوان شغل نگاه کرد، لذا باید افرادی به این حرفه وارد شوند که شرایط رفتاری، حرفه‌ای و عملکردی مورد نیاز برای معلمی را داشته باشند.

صحرایی در ادامه عنوان کرد: ۲ روز پس از اعلام نتایج، فرآیند آزمون‌های ارزیابی و مصاحبه آغاز خواهد شد.

وی در پایان گفت: آزمون استخدامی دبیری به‌زودی و برای جذب ۲۸ هزار دبیر متوسطه اول، دوم و فنی و حرفه‌ای و کاردانش در سراسر کشور برگزار خواهد شد و برای تسریع برگزاری این آزمون در تعامل با سازمان اداری و استخدامی هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز