خبرگزاری کار ایران

سرپرست وزارت آموزش و پرورش خبر داد:

استخدام ۵۶ هزار معلم از طریق ۲ آزمون استخدامی در سال جاری/ اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار برای آموزش و پرورش خوزستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۴۰۵

سرپرست وزارت آموزش و پرورش از استخدام ۵۶ هزار معلم از طریق ۲ آزمون استخدامی در سال جاری خبر داد و گفت: اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار برای آموزش و پرورش خوزستان دستاورد سفر رئیس جمهور به این استان است.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی وزارت آموزش و پرورش، رضامراد صحرایی در حاشیه اجلاس مدیران و روسای مناطق و نواحی آموزش و پرورش خوزستان گفت: امروز شاهد برگزاری آزمون استخدامی برای جذب ۲۸ هزار آموزگار دوره ابتدایی در سطح کشور هستیم و به‌زودی آزمون استخدامی دیگری برای جذب معلمان متوسطه اول و دوم و فنی و حرفه‌ای و کاردانش برگزار خواهد شد که در این آزمون نیز ۲۸ هزار معلم جذب خواهند شد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای جذب ۲۵ هزار دانشجو معلم از طریق کنکور سراسری گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، باید افرادی را جذب کنیم که ویژگی‌های معلمی، صلاحیت و شاخصه‌های تخصصی را داشته باشند. 

سرپرست وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: جذب معلم از طریق شیوه دو مدرکی یکی دیگر از برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش در حوزه نیروی انسانی است و بر این اساس دانشجویان مستعد، در دانشگاه‌های مادر شروع به تحصیل می‌کنند و بعد از گذراندن ۲ سال دروس تخصصی و طی کردن فرآیندهای صلاحیت‌سنجی و رغبت‌سنجی از سال سوم وارد دانشگاه فرهنگیان خواهند شد.

استخدام ۵۶ هزار معلم از طریق ۲ آزمون استخدامی در سال جاری/ اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار برای آموزش و پرورش خوزستان

اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار برای آموزش و پرورش خوزستان در سفر رئیس‌جمهور 

صحرایی همچنین در بخش دیگری از سفر هیات دولت به استان خوزستان، از اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار به آموزش و پرورش این استان در قالب سفر استانی رئیس‌جمهور خبر داد و گفت: سفرهای دولت مردمی یک الگوی مدیریتی جدید در جهان است که شامل ارتباط مستقیم با مردم و فهمیدن مسائل در میدان است.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت وزارت آموزش و پرورش در حوزه میز ارتباطات مردمی سفر ریاست محترم به خوزستان، خاطرنشان کرد: وزارت آموزش و پرورش به عنوان یکی از دستگاه‌های پاسخگو و بزرگ دو میز خدمت در اهواز و آبادان مستقر کرده است تا پاسخگوی درخواست‌های مردم در حوزه آموزش و پرورش باشد.  

صحرایی با تاکید بر این که ایران مدیون خوزستان است و رشادت‌های مردم خوزستان در دوران ۸ سال دفاع مقدس ماندگار خواهد بود، اظهار داشت: اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار برای آموزش و پرورش خوزستان دستاورد سفر رئیس‌جمهور به این استان است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز