خبرگزاری کار ایران

استقرار ۸ آمبولانس و یک موتورلانس در مصلی در حین برگزاری نماز عید فطر

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۰۶۰۷

مدیرعامل شرکت شهر سالم گفت: فردا در محل برگزاری نماز عید فطر در مصلی امام خمینی(ره)، ۸ دستگاه آمبولانس و ۱ دستگاه موتورلانس مستقر خواهد بود.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری شهر، امیر حاجی‌نورمحمدی درباره تمهیدات شرکت شهر سالم شهرداری تهران برای نمازگزاران عید سعید فطر گفت: ضمن قبولی طاعات و عبادات به مردم و شهروندان پایتخت، فردا در محل برگزاری نماز عید فطر در مصلی امام خمینی(ره)، ۸ دستگاه آمبولانس و ۱ دستگاه موتورلانس مستقر خواهد بود. 

وی افزود: باتوجه به اینکه نماز عید فطر در مصلی اقامه می‌شود این اقدام با هماهنگی اورژانس تهران و ستاد اقامه نماز صورت می‌گیرد. 

مدیرعامل شرکت شهر سالم ادامه داد: پرسنل مراکز ۳ و ۵ شرکت شهرسالم به منظور رفاه حال نمازگزاران در حالت آماده‌باش قرار دارند. همچنین اورژانس برای کمک به رفع هرگونه مشکل احتمالی در محل مستقر خواهد شد. 

وی خاطرنشان کرد: همچنین در مراکز ۳، ۵ و ۶ شهرسالم که به ترتیب در پایین حسینیه ارشاد، میدان صادقیه و بلوار کشاورز قرار دارند، تمهیدات ویژه برای انجام واکسیناسیون لحاظ شده است. 

حاجی‌نورمحمدی با تاکید بر این که خطر شیوع کرونا همچنان در بین مردم وجود دارد، تاکید کرد: تمهیداتی برای توزیع ماسک در بین نمازگزاران در نظر گرفته‌ایم. به شهروندان توصیه می‌کنیم که توجه به نکات بهداشتی را در اولویت قرار دهند و از انجام هرگونه عملی در راستای شیوع بیماری‌های واگیر خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز