خبرگزاری کار ایران

کسب رتبه اول کشفیات سلاح توسط یگان حفاظت محیط‌زیست بین یگان‌های تمام دستگاه‌های دولتی

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۸۸۰

فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست کشور از کسب رتبه اول در کشفیات سلاح و مهمات از سوی این یگان در میان تمامی یگان‌های دستگاه‌‌های دولتی خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان حفاظت محیط‌زیست، سرهنگ جمشید محبت خانی در تشریح جزئیات این خبر گفت: برابر دستورالعمل خدمتی ایام تعطیلات نوروز، 28 اسفند 1401 طرح نوروزی یگان حفاظت سازمان محیط‌زیست آغاز شد و تا روز 14 فروردین 1402 با حضور حداکثری محیط‌بانان سراسر کشور در مناطق چهارگانه ادامه داشت. 

وی افزود: با تجزیه و تحلیل‌های آماری پلیس پیشگیری فراجا از میان یگان‌های دستگاه‌های دولتی، یگان حفاظت سازمان محیط‌زیست در کشفیات سلاح و مهمات رتبه اول را به خود اختصاص داد.

فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط‌زیست در ادامه گفت: در بررسی عملکرد کلی یگان‌های کشور از میان 12 یگان دستگاه‌های دولتی، از یگان حفاظت سازمان محیط‌زیست توسط معاونت حفاظت اماکن پلیس پیشگیری فراجا به عنوان سومین یگان برتر کشور تقدیر شد.

محبت‌خانی خاطرنشان کرد: در ایام تعطیلات نوروزی که بسیاری از مردم در تعطیلات بودند، محیط‌بانان جان بر کف ما با حضور در پاسگاه‌های محیط‌بانی با آمادگی بسیار خوب، عملکرد مطلوبی داشتند که جا دارد از عملکرد محیطبانان و فرماندهان یگان حفاظت محیط‌زیست سراسر کشور و حمایت‌های ویژه معاون محترم رئیس جمهور و ریاست سازمان محیط زیست، دکتر علی سلاجقه تقدیر و تشکر کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز