خبرگزاری کار ایران

سارق طلاجات کودک ۸ ساله در دام پلیس

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۱۰۳

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق طلاجات دختربچه ۸ ساله در این شهرستان و کشف اموال مسروقه خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین‌علی ابن علی در تشریح جزئیات این خبر گفت: هجدهم فروردین ماه امسال سرقت طلاجات دختربچه‌ای در جلوی ساختمانی توسط مرد جوان با یک دستگاه خودرو پراید در محله «امین آباد» شهرستان ری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و پس از تشکیل پرونده اولیه، توسط عوامل پلیس آگاهی این شهرستان پیگیری شد.

وی افزود: در همین راستا کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی و همکاری اهالی محل تصاویر مختلفی از فرد سارق به دست آوردند و هویت متهم و سپس  مخفیگاه سارق را در محدوده جنوب شهرستان ری در یکی از باغات شناسایی کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با به دست آوردن این اطلاعات هماهنگی‌های لازم با دستگاه قضا انجام شد و تیم‌های عملیات پلیس آگاهی شهرستان ری به محل اعزام و متهم را در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه دستگیر کردند و در بازرسی از مخفیگاه وی طلاجات مسروقه که در داخل کانال کولر مخفی شده بود، کشف شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری در ادامه گفت: پس از انتقال متهم به مقر پلیس، متهم با مشاهده ادله و مستندات پلیس چاره‌ای جز اعتراف نداشت و لب به اعتراف گشود و به بزه ارتکابی اعتراف کرد.

ابن علی در پایان گفت: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر مال باختگان دیگر تحت نظر این پلیس قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز