خبرگزاری کار ایران

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

توضیح سخنگو درباره جلسه هم‌اندیشی شورا با شهردار پشت درهای بسته/ تاکید شهرداری بر غیرقانونی نبودن رویه طی‌شده در موضوع شرکت کنترل ترافیک

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۸۹۲۵

سخنگوی شورا ضمن تشریح مباحث مطرح‌شده در جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای شهر یا شهردار تهران در خصوص وضعیت شرکت کنترل ترافیک گفت: شهرداری معتقد است در خصوص شرکت کنترل کیفیت ترافیک تهران براساس اساسنامه‌ها اقدام کرده است و اتفاقی که رخ داده، قانونی بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در شرایطی که در جلسه سه‌شنبه هفته گذشته شورای شهر تهران، برخی اعضای شورا انتقاداتی را نسبت به رویه طی‌شده در واگذاری اختیارات شرکت کنترل ترافیک تهران به شرکت رایانه شهر با موافقت شهردار پایتخت، مطرح کرده بودند و تاکید داشتند که این رویه غیرقانونی بوده است، صبح امروز اعضای پارلمان شهری پایتخت پیش از آغاز جلسه علنی شورا، پشت درهای بسته با شهردار تهران جلسه هم‌اندیشی برگزار کردند تا توضیحات علیرضا زاکانی را در این خصوص بشنوند.

علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای شهر تهران در حاشیه آغاز یکصد و چهلمین جلسه علنی دوره ششم شورای اسلامی شهر و پس از پایان جلسه هم‌اندیشی با شهردار، به جمع خبرنگاران آمد و درباره این جلسه گفت: جلسه هم‌اندیشی میان اعضای شورا و شهردار تهران از ساعت ۷ صبح امروز یکشنبه آغاز شد و همان‌طور که روز گذشته ریاست شورا اعلام کرده بودند، مباحث مربوط به شرکت کنترل ترافیک بررسی و پاسخ‌های شهرداری در این خصوص ارائه شد.

وی افزود: جلسه صریح اما دوستانه‌ای برگزار شد و جمع‌بندی این جلسه پس از بحث‌های مختلف این شد که کارگروهی از سوی شهرداری و کارگروهی از سوی شورا تشکیل شود تا بررسی‌های دقیق را انجام دهند و نهایتا جمع‌بندی را تا دو هفته دیگر به جلسه هم‌اندیشی شورا ارائه کنند و پس از آن نتیجه نهایی در صحن علنی مطرح خواهد شد.

نادعلی با تاکید بر این که شهرداری معتقد است در خصوص شرکت کنترل ترافیک تهران براساس اساسنامه‌ها اقدام کرده است و اتفاقی که رخ داده، قانونی بوده است، عنوان کرد: کارگروه‌هایی که در این زمینه تشکیل می‌شود، فنی است و بحث بازرسی و تحقیق و تفحص مطرح نیست. ۵ نفر از سمت شورای شهر و ۵ نفر از شهرداری تهران در این کارگروه‌ها حضور دارند و تا قبل از اعلام نتایج وضعیت شرکت کنترل ترافیک به شکل سابق خواهد بود.

سخنگوی شورای شهر تهران همچنین درباره علت شرکت نکردن برخی اعضا در جلسه هم‌اندیشی با شهردار گفت: در این جلسه از همه طیف‌های موجود در شورا حضور داشتند و ممکن است برخی اعضا به دلایل دیگری همچون داشتن کار دیگری در جلسه هم‌اندیشی حضور پیدا نکرده باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز