خبرگزاری کار ایران

برنامه‌ریزی سازمان‌ سرمایه‌گذاری شهرداری تهران برای جذب مشارکت‌های مردمی در بخش مسکن

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۶۹۶۵

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران گفت: سازمان سرمایه‌گذاری در نظر دارد به روش‌های مختلف و طراحی ابزار جدید، مشارکت حداکثری مردم به ویژه در بخش مسکن را در دستور کار قرار دهد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری شهر، نوید خاصه‌باف درباره اقدامات صورت گرفته در سال گذشته عنوان کرد: همت سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران بر مولدسازی پروژه‌های مشارکتی و تولید درآمد برای شهرداری تهران بود.

وی با اشاره به اینکه مشارکت مردم در تمام دنیا همیشه راه‌گشا و موثر بوده است اظهار کرد: سازمان سرمایه‌گذاری در نظر دارد به روش‌های مختلف و طراحی ابزار جدید، مشارکت حداکثری مردم به ویژه در بخش مسکن را در دستور کار قرار دهد.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری ادامه داد: تمایل بخش خصوصی بیشتر در زمینه سرمایه‌گذاری در پروژه‌های تجاری، تفریحی و چند منظوره است. معمولا کمتر سازمانی برای مشارکت در پروژه‌های زیرساخت شهری اعلام آمادگی می‌کنند. با ایجاد مدل‌های جدید برای سرمایه‌گذاری می‌توان مشکل کاهش سرمایه‌گذاری در بخش مسکن را برطرف کرد.

وی در پایان تصریح کرد: برای وارد کردن خرده سرمایه‌ها به بازار مسکن می‌توانیم با انتشار اوراق، صندوق پروژه‌ها و انتشار یونیت‌های مختلف در حوزه مسکن به پشتوانه شهرداری تهران از آن‌ها استفاده کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز