خبرگزاری کار ایران

عامل قدرت‌نمایی با سلاح سرد در خیابان جمهوری تهران دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۶۵۵۷

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری عامل ضرب و جرح عمدی و قدرت‌نمایی با سلاح سرد خبر داد و گفت: متهم در مخفیگاه خود در شهرستان فردیس استان البرز دستگیر شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرگرد محمد زیدی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی شکایت متصدیان یک واحد صنفی نانوایی مبنی بر این که احدی از اراذل و اوباش با استفاده از سلاح سرد (چاقو) آنان را مورد اصابت قرار داده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پایگاه هشتم سازمان اطلاعات پلیس تهران قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش شبانه‌روزی و با اشراف اطلاعاتی و انجام اقدامات عملیاتی ماموران پایگاه هشتم این پلیس، سرانجام مخفیگاه متهم در شهرستان فردیس استان البرز  شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی متهم دستگیر و به پایگاه هشتم سازمان اطلاعات پلیس تهران منتقل شد.

معاون فرهنگی و  اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ با بیان این که متهم به بزه ارتکابی خود اقرار کرده است، تصریح کرد: متهم علت اعمال مجرمانه را تسویه حساب شخصی اعلام کرده است. 

وی  ادامه داد: متهم که از اراذل و اوباش بومی زنجان است، سابقه شرارت، جرایم خشن و قدرت‌نمایی در فضای مجازی را دارد که چندین مرحله به حبس محکوم شده است.

زیدی بیان داشت: حال مجروحان پس از جراحات سنگینی که برداشته‌اند، مساعد است و همه آنان از بیمارستان ترخیص شده‌اند و روند جمع‌آوری مستندات اقدامات مجرمانه متهم و تشکیل پرونده در جریان است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران در پایان گفت: برخورد با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت مطالبه عموم مردم است و پلیس با اشرافیت اطلاعاتی، قاطعانه و برابر قانون با هرگونه اقدام مجرمانه برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز