خبرگزاری کار ایران

جانشین رئیس پلیس راه کشور در گفت‌وگو با ایلنا:

ترافیک روان در اغلب محورهای مواصلاتی کشور/ احتمال یک طرفه شدن جاده چالوس در صورت افزایش بار ترافیکی

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۹۳۳

جانشین رئیس پلیس راه کشور از برقراری ترافیک روان در اغلب محورهای مواصلاتی کشور خبر داد و گفت: امروز و فردا بار در صورتی که ترافیک شمال به جنوب در محورهای شمالی سنگین شود، برای جاده چالوس محدودیت یک‌طرفه شدن در نظر گرفته خواهد شد.

«سرهنگ سیاوش محبی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور تا امروز دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ توضیح داد: با توجه به این که دیروز آخرین روز تعطیلات نوروزی بود، امروز تا این لحظه شاهد ترافیک روان در اغلب محورهای مواصلاتی کشور حتی استان‌های زیارتی، سیاحتی و استان‌های شمالی هستیم. 

وی افزود: امروز و فردا بار در صورتی که ترافیک شمال به جنوب در محورهای شمالی سنگین شود، برای جاده چالوس محدودیت یک‌طرفه شدن در نظر گرفته خواهد شد و احتمال دارد محدودیت مقطعی برای محور هراز نیز در نظر گرفته شود، اما تا این لحظه هیچ گونه محدودیت ترافیکی در جاده‌های کشور در نظر گرفته نشده است. 

جانشین رئیس پلیس راه راهور فراجا ادامه داد: افرادی که هنوز از سفر نوروزی بازنگشته‌اند و امروز قصد بازگشت از مسافرت را دارند، فریب روان بودن ترافیک در محورهای مواصلاتی را نخورند و از سرعت غیرمجاز بپرهیزند. به تمام عزیزان توصیه می‌کنیم که برای رسیدن به مقصد عجله و شتاب نداشته باشند و رعایت سرعت مطمئنه را در دستور کار خود قرار دهند. 

وی در پایان تصریح کرد: دوربین‌های ثبت تخلفات به صورت لحظه‌ای تخلف تمام رانندگان را ثبت می‌کند و حتی اگر همکاران پلیس به صورت فیزیکی در یک بخش از جاده حضور نداشته باشند، دوربین‌ها تخلفات رانندگان از جمله سرعت غیرمجاز را ثبت می‌کنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز