خبرگزاری کار ایران

فرمانده فراجا تاکید کرد:

در سال ۱۴۰۲ مبارزه جدی با سرقت در دستور کار پلیس است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۸۸۵

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: با توجه به دغدغه مردم، مبارزه جدی با سرقت طی سال ۱۴۰۲ در دستور کار مجموعه انتظامی کشور قرار خواهد داشت.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمدرضا رادان در جلسه قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: شروع سال جاری با ماه مبارک رمضان تقارن پیدا کرده است و شما عزیزان با زبان روزه مسئول نظم، امنیت، آرامش و آسایش مردم هستید و خدمات خود را به مردم ارائه می‌دهید.

وی افزود: ویژگی‌ها و سختی‌های کار در مجموعه انتظامی استان فارس منحصر به فرد است، ولی با حضور «سردار حبیبی»، فرمانده انتظامی استان و تلاش‌های صورت گرفته، سال گذشته عملکرد انتظامی استان بسیار مطلوب بود.

این مقام ارشد انتظامی گفت: شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) با عنوان «مهار تورم، رشد تولید» انتخاب شده است که بخش زیادی از این موضوع به ماموریت‌های پلیس برمی‌گردد و مبارزه جدی با قاچاق کالا از مهمترین آنها است.

رادان تصریح کرد: موضوع معیشت کارکنان انتظامی و همچنین ساخت و توسعه منازل سازمانی به صورت ویژه در دستور کار انتظامی کشور قرار دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مردم دغدغه سرقت دارند و باید با اجرای ویژه طرح‌های مبارزه با سرقت در خصوص کاهش دغدغه‌های مردم و جلب رضایت آنان در این خصوص اقدام شود.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های مجموعه انتظامی استان فارس به ویژه «سردار حبیبی» در راستای انجام مأموریت‌های محوله، بر لزوم آمادگی بیش از پیش مجموعه انتظامی کشور در راستای مواجهه با فتنه‌ها و دسیسه‌های دشمنان انقلاب اسلامی ایران تأکید کرد.

گفتنی است، در ابتدای این جلسه، سردار رهام‌بخش حبیبی، فرمانده انتظامی استان فارس گزارشی مشروح از اقدامات و عملکرد مجموعه انتظامی استان ارائه داد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز