خبرگزاری کار ایران

معاون آموزشی وزارت بهداشت در گردهمایی رتبه‌های برتر کنکور اعلام کرد:

بومی‌سازی ۸۰ درصد تکنولوژی‌های نوین آموزش پزشکی در کشور/ مدرک فارغ‌التحصیلان پزشکی ایران مورد تایید بین‌المللی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۷۱۷

معاون آموزشی وزارت بهداشت در گردهمایی رتبه‌های برتر کنکور سراسری در شهر مقدس مشهد ضمن تاکید بر بومی‌سازی ۸۰ درصدی تکنولوژی‌های نوین آموزش پزشکی در کشور گفت: کیفیت آموزش پزشکی عمومی ایران مورد تایید فدراسیون جهانی آموزش است و مدرک فارغ التحصیلان رشته پزشکی در ایران در سطح بین المللی مورد تایید است.

به گزارش ایلنا به نقل از وبدا، ابوالفضل باقری‌فرد روز گذشته در گردهمایی رتبه‌های برتر کنکور سراسری در مشهد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه عنوان کرد: مهمترین سرمایه هر کشوری، نیروی انسانی آن است و نخبگان و استعدادهای برتر، سرمایه‌های تجدیدناپذیر هستند.

وی با بیان این مطلب که حضور دانشجویان نخبه و استعداد درخشان در وزارت بهداشت باعث افتخار است، افزود: در آموزش علوم پزشکی در مرزهای دانش حرکت می کنیم و کیفیت آموزش پزشکی عمومی ایران مورد تایید فدراسیون جهانی آموزش است و مدرک فارغ التحصیلان رشته پزشکی در ایران در سطح بین المللی مورد تایید است.

باقری فرد با بیان اینکه انتخاب استعداد درخشان از میان بهترین ها و برترین ها، کار دشواری است، افزود: در وزارت بهداشت، شمول استفاده از تسهیلات استعداد درخشان را افزایش دادیم.

وی تصریح کرد: ما خیلی اوقات، نخبگان و استعدادهای برتر را در دوران تحصیل رصد می کنیم و بعد از فارغ التحصیلی این فرایند متوقف می شود، خوشبختانه این ساماندهی در وزارت بهداشت در حال انجام است و در نظر داریم از حضور نخبگان در حل مشکلات جامعه استفاده کنیم.

معاون آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر این عنوان که بدون امید‌؛ این کلید اساسی، هیچ گامی نمی توان برداشت، افزود: آموزش فقط یادگیری نیست، مهم ترین هدف آموزش، ایجاد انگیزه است و اساتید در این زمینه نقش مهمی دارند.

وی اظهار کرد: وظیفه ما است تا روحیه امید و انگیزه را در شما زنده نگه داریم و از برکات وجودتان در راستای پاسخگویی به نیازهای کشور بهره برداری کنیم.

باقری فرد به بومی شدن 80 درصدی تکنولوژی های نوین آموزش در وزارت بهداشت اشاره و ابراز کرد: شما قشر تحصیلکرده جزو افتخارات جامعه هستید، امیدوارم در مسیر پیشرفت آینده کشور بدرخشید، برای حل نیازهای جامعه مفید واقع شوید و همواره در اوج قله های موفقیت باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز