خبرگزاری کار ایران

اول اسفندماه؛

سیمنار «مروری بر چرخش تاریخی مسئولیت اجتماعی ایران و جهان» برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۹۹۱

سینمار مروری بر چرخش‌ تاریخی مسئولیت اجتماعی ایران و جهان توسط اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ایران و کمیسیون مسئولیت اجتماعی و حاکمیت شرکتی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، سینمار مروری بر چرخش‌ تاریخی مسئولیت اجتماعی ایران و جهان توسط اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ایران و کمیسیون مسئولیت اجتماعی و حاکمیت شرکتی برگزار می‌شود.

در این نشست پیرامونی موضوعاتی مانند نحوه تدوین استاندارد مسئولیت اجتماعی در ایران و جهان، فرصت‌های ایجاد شده استاندارد مسئولیت اجتماعی، بسترهای قانونی در اجرای مسئولیت اجتماعی، مسیرهای انحرافی مسئولیت اجتماعی، بحران‌ها و مسئولیت اجتماعی و آینده مسئولیت اجتماعی گفتگو خواهد شد.

این سیمنار با حضور اعضا و نمایندگان کمیسیون اجتماعی و حاکمیت شرکتی اتاق بازرگانی ایران، کمیسیون تدوین استاندارد ملی مسئولیت اجتماعی و خیر همگانی، وزارت‌خانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی، اتاق بازرگانی و هیات تحریریه رسانه اقتصاد انرژی برگزار می‌شود.

این سیمنار از ساعت 10 الی 12 روز دوشنبه اول اسفندماه با سخنرانی دکتر محمود اولیایی، مهندس حامدی یزدی‌مهر، دکتر روزبه کردونی، مهندس علی مطیع جهانی، دکتر احسان پوری، سیده مسیه رضوی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز