خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله مکارم شیرازی:

خدمت در کمیته امداد باقیات الصالحات است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۴۱۶

آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی گفت: خدمت در کمیته امداد باقیات الصالحات است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره)، آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی در دیدار با سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد، آثار و برکات کمیته امداد را نشانه زنده بودن این نهاد دانست و گفت: مسائل فرهنگی در کمیته امداد باید حرف اول را بزند و تنوع و گستردگی کارها نباید مانع از بی‌توجهی به آن شود.

مرجع عظام تقلید شیعیان با تاکید بر اهمیت اطلاع‌رسانی از خدمات انجام شد، افزود: تشویق به خدمت‌رسانی به مردم از جمله فواید خبررسانی از اقدامات کمیته امداد است و فایده دیگر آن این است که مردم متوجه می‌شوند اسلام برای تمام امور زندگی، دارای برنامه است.

آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی حفظ عزت و کرامت مددجویان را مهم دانست و خاطرنشان کرد: باید در تحقیقات درباره مددجویان، شأن و آبروی افراد حفظ شود و نسبت به رفتارها، مراقبت جدی شود.

آیت الله العظمی مکارم شیرازی تاکید کرد: امدادگران کمیته امداد باید با دریافت آموزش‌های لازم، وظایف خود را به بهترین شکل انجام دهند. همچنین باید نظارت بر عملکردها وجود داشته باشد تا کار با انگیزه انجغم شود.

مرجع عظام تقلید در پایان، خدمت در کمیته امداد را جزو باقیات صالحات دانست و تاکید کرد: سعی کنید از افرادی که انگیزه خدمت به مددجویان دارند، استفاده کنید که بازدهی و میزان موفقیت بیشتری دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز