خبرگزاری کار ایران

چمران:

با اعلام لیست ساختمان‌های ناایمن موافقم

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۲۳۹۳

رئیس شورای اسلامی شهر تهران موافقت خود با انتشار لیست ساختمان‌های ناایمن را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی چمران در حاشیه یکصد و بیست و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره موضوع جلسه هم اندیشی شورا، گفت: اکثریت سخنان این جلسه جز مسائل داخلی شورا و شهرداری حول محور کار بسیار زشت پارلمان اروپا بود و اعتقاد ما این بود که شورا در این زمینه مسئولیت دارد و باید مقابل آن بایستد و اعلام کند سپاه جزئی از نیروهای مسلح کشور است و این اقدام مغایر قوانین بین المللی است.

وی با اشاره به برخی اقدامات پیش‌بینی شده ادامه داد: یکی از فرماندهان سپاه به شورا دعوت خواهد شد؛ همچنین پیشنهاد شد که اعضا با لباس سپاه در جلسه حضور پیدا کنند، بیانیه صادر شود و بازدیدی از پادگان ها در حمایت از سپاه و ایستادن مقابل کار بچگانه پارلمان اروپا صورت بگیرد و امیدواریم پیشنهاد این پارلمان به تصویب نرسد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: اختلاف نظرهایی با سازمان استاندارد وجود دارد که با آلودگی هوا مرتبط است خواسته ما این است که سازمان استاندارد در مباحثی همچون بنزین و تولید اتومبیل سخت بایستد و از حرف خود کنار نکشد.

چمران با بیان اینکه ۱۲۹ ساختمان ناایمن را تنها آتش نشانی از لحاظ حریق بررسی کرده است، خاطرنشان کرد: موافقیم که لیست اعلام شود و دادستانی نیز در همین راستا اخطار داده و پلاکارد مقابل درب این ساختمان‌ها نصب شده است.

وی ادامه داد: آنچه اهمیت دارد تیم تخصصی سازمان مدیریت بحران شهرداری است که اعلام می‌کنند ساختمان‌ها پایدار هستند یا خیر؟ شورا نباید لیستی را منتشر کند و اگر قرار باشد لیستی ارائه شود شهرداری انجام خواهد داد که قطعا نیاز به بررسی هایی دارد که پس از آن اعلام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز