خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد:

امدادرسانی به ۴۴ هزار نفر از ۲۳ آذر/ ۱۶۳ عملیات امداد و نجات طی ۲۴ ساعت گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۰۳۲۴

معاون عملیات سازمان امداد و نجات از امدادرسانی به بیش از ۴۴ هزار نفر از ابتدای طرح زمستانی خبر داد.

«مرتضی مرادی‌پور» معاون عملیات سازمان امداد و نجات در گفت وگو با خبرنگار ایلنا درباره امدادرسانی از ابتدای شروع طرح زمستانی که از ۲۳ آذرماه شروع شده و تاکنون نیز ادامه دارد، گفت: ما در این مدت در عملیات‌های مختلف از جمله جوی و حوادثی حضور داشته‌ایم و در این مدت حدود ۳۴۰۰ عملیات توسط امدادگران هلال احمر انجام شده است.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت به بیش از ۴۴ هزار نفر امدادرسانی شده است. برای ۷۴۰۰ نفر نیز اسکان ایجاد شده است و بیش از هزار و ۴۰۰ نفر هم به مرکز درمانی منتقل شده‌اند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات تصریح کرد: به ۴۱۵ نفر نیز در عملیات رهاسازی امدادرسانی شده است.

مرادی‌پور درباره امدادرسانی طی ۲۴ساعت گذشته گفت: با توجه به شرایطی که در غرب و جنوب کشور داشته‌ایم به ویژه در ۹ استان کشور ۱۶۳ عملیات انجام شده است که از این تعداد ۶۶ عملیات در برف و کولاک بود.

به گفته وی در استان‌های قزوین، همدان، کرمانشاه، کردستان، زنجان، البرز، خراسان رضوی، ایلام و مازندران این خدمات ارائه شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز