خبرگزاری کار ایران

اهدای عضو مامور پلیس شهید پس از مرگ مغزی + عکس

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۵۷۱

خانواده ستوانیکم شهید «احمد کشوری‌نیا» که در حین ماموریت تعقیب، مراقبت و درگیری با خودرو قاچاقچیان دچار مرگ مغزی شده بود، اعضای بدن او را اهدا کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، ستوانیکم شهید «احمد کشوری‌نیا» فرمانده یگان امداد شهرستان ساوه در حین اجرای ماموریت و تعقیب قاچاقچیان در تاریخ هفدهم دی ماه جاری در ساوه دچار حادثه شده و با بالگرد به بیمارستان ولیعصر (عج) فراجا تهران منتقل شد.

بامداد جمعه به دلیل مرگ مغزی فرمانده ساوه‌ای، اعضای شهید کشوری‌نیا پس از اقدامات قانونی و رضایت خانواده به یکی از مرکز پیوند اعضا منتقل شد که از این شهید بزرگوار 2 کلیه، 2 قرنیه و یک کبد برداشته شده است و برای پیوند پنج بیمار نیازمند اهدا شده و به آنان زندگی دوباره بخشیده است. همچنین پانکراس وی برای استخراج سلول های بنیادی در اختیار قرار گرفته است.

گفتنی است، ستوانیکم کشوری نیا، در حین ماموریت تعقیب و مراقبت و درگیری با خودرو قاچاقچیان کالا دارای پلاک سرقتی بر اثر برخورد عمدی خودرو حاوی کالای قاچاق با خودروی وی که متعاقبا به بیرون پرتاب و سر وی با زمین برخورد کرد و در نهایت به درجه رفیع شهادت نائل شد. او 44 ساله متاهل و داری یک فرزند پسر بود. 

انتهای پیام/
شعبان فغانی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز