خبرگزاری کار ایران

۲۰ بازار جدید میوه و تره‌بار در تهران ساخته می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۷۵۴

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با اعلام اینکه سعی بر این داریم تا پایان سال حداقل ۱۵ تا ۲۰ بازار جدید میوه و تره‌بار احداث کنیم، گفت: راه‌اندازی نزدیک به ۲۰ بازار مشارکتی نیز با همکاری بخش خصوصی در دستور کار است.

به گزارش ایلنا، ایوب فصاحت با اشاره به برنامه ریزی برای احداث ۱۰۰ بازار میوه و تره بار در تهران، اظهار کرد: تاکنون اقدامات مربوط به ۴۰ بازار نهایی شده و در کوتاه‌ترین زمان کلنگ زنی انجام خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با بیان اینکه ما قول احداث ۱۰۰ بازار را دادیم و به دنبال این هستیم که حداقل ۴۰ بازار را کلنگ زنی کنیم، یادآور شد: مساله اصلی ما در این خصوص تأمین زمین است؛ در شهرداری کارگروه ویژه‌ای تشکیل دادیم تا با توجه به اینکه ۴۰ درصد پیشرفت داشتیم، بتوانیم ۶۰ درصد باقی مانده را در ایام باقی مانده تا پایان سال به اتمام برسانیم.

فصاحت از احتمال بهره برداری از حداقل ۱۵ تا ۲۰ بازار تا پایان سال خبر داد و افزود: احداث این بازارها از جمله برنامه های کوتاه مدت ما به شمار می رود.

وی افزود: با توجه به برگزاری جلسات معاون خدمات شهری و همچنین جلسات حوزه شهردار در این زمینه، امیدواریم بتوانیم اراضی مورد نیاز را تحویل بگیریم و موضوع را پیش ببریم.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران خاطرنشان کرد: بنا داریم بازارهایی را به صورت مشارکتی احداث کنیم و بر همین اساس امسال ۱۵ تا ۲۰ بازار مشارکتی نیز با همکاری بخش خصوصی راه اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز