خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته امداد خبر داد

جمع‌آوری ۱۸۰۰ میلیارد تومان زکات در ۹ ماه اول امسال

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۸۵۵

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از جمع‌آوری ۱۸۰۰ میلیارد تومان زکات در ۹ ماهه سال جاری خبر داد و گفت: ١١ درصد از زکات جمع‌آوری شده در کل کشور طی ٩ ماهه گذشته مربوط به زکات واجب و ٣۴ درصد نیز مربوط به زکات فطریه است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره)، هجدهمین اجلاس سراسری زکات کشور با حضور رئیس کمیته امداد و دیگر اعضا در استان فارس برگزار شد.

سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد در این اجلاس گفت: راهبرد اساسی در هجدهمین اجلاس سراسری زکات، پیشبرد طرح آگاه‌سازی و مردمی‌سازی فریضه زکات است.

وی افزود: این راهبرد در سال‌های اخیر هدف برنامه‌ریزی‌های کمیته امداد نیز بوده و در این زمینه توفیقات خوبی حاصل شده است.

بختیاری، جریان‌سازی و فرهنگ‌سازی زکات را از دیگر موضوعات مطرح شده در هجدهمین اجلاس سراسری زکات عنوان کرد و گفت: فرهنگ‌سازی زکات از جمله مطالباتی است که همه دستگاه‌های عضو روی آن اتفاق نظر دارند.

رئیس کمیته امداد از جمع‌آوری ۱۸۰۰ میلیارد تومان زکات در ۹ ماهه سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: زکات واجب، مستحب، فطریه و کفاره، حوزه‌های مختلف زکات جمع‌آوری شده را طی ٩ ماهه امسال تشکیل می‌دهد.

بختیاری یادآور شد: ١١ درصد از زکات جمع‌آوری شده در کل کشور طی ٩ ماهه گذشته مربوط به زکات واجب و ٣۴ درصد نیز مربوط به زکات فطریه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز