خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته امداد اعلام کرد

تخصیص ۴۰۴ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال مددجویان در استان یزد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۰۵۸

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: امسال ایجاد ۷۱۱۰ طرح اشتغال با اعتبار ۴۰۴ میلیارد تومان تسهیلات برای استان یزد در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره)، سیدمرتضی بختیاری در سفر به استان یزد و در مراسم افتتاح مسکن مددجویی این استان با اشاره به ۴۰ سال تجربه کمیته امداد در یاری‌رسانی به محرومان و نیازمندان، گفت: کمیته امداد سه رکن اصلی اشتغال، مسکن و توسعه فرهنگ خودباوری و خوداتکایی را زمینه توانمندسازی مددجویان قرار داده است.

وی با اشاره به دیدار با استاندار یزد، اظهار کرد: مقرر شد طی تفاهمنامه‌ای بر اساس قانون جهش تولید مسکن، با همکاری بنیاد مسکن و دیگر دستگاه‌های مرتبط، مشکل مسکن نیازمندان استان یزد برطرف شود.

رئیس کمیته امداد با اشاره به برنامه‌های ساخت مسکن در شهرستان خاتم، ادامه داد: با تامین زمین مورد نیاز از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط، امید است تا پایان سال ۱۴۰۲ مددجوی فاقد مسکن در این شهرستان نداشته باشیم.

بختیاری همچنین در بازدید از طرح‌های اشتغال مددجویی شهرستان‌های خاتم و مروست گفت: توانمندسازی و ایجاد درآمد باثابت برای نیازمندان با رعایت حرمت و تکریم از جمله ماموریت‌های اصلی کمیته امداد است.

وی با تاکید بر این که استان یزد سال گذشته بیش از سهم در نظر گرفته شده، اشتغال ایجاد کرد، ادامه داد: امسال ایجاد ۷۱۱۰ طرح اشتغال با اعتبار ۴۰۴ میلیارد تومان تسهیلات برای استان یزد در نظر گرفته شده است.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه تا پایان آذرماه ۴۵۰۰ طرح اشتغال در این استان ایجاد شده است، تصریح کرد: تعدادی از پرونده‌‌های وام‌های مددجویی در بانک‌های عامل در مرحله کارسازی است.

گفتنی است، افتتاح مرکز نیکوکاری در شهرستان خاتم و کانون فرهنگی-تربیتی امام رضا(ع) در شهرستان مروست از دیگر برنامه‌های اجرا شده در سفر رئیس کمیته امداد به استان یزد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز