خبرگزاری کار ایران

کشف داروهای قاچاق از خودرو ساینا

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۸۷۷۳

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از کشف داروهای قاچاق به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد در شرق تهران خبر داد و گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ «جلیل موقوفه‌ای» گفت: تیم عملیات کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس در حال گشت زنی به یک دستگاه خودرو ساینا که وسایلی را روی صندلی عقب با روپوشی پوشانده بود مشکوک و برای بررسی بیشتر به خودرو مراجعه می‌کنند.

وی با بیان اینکه راننده به محض مشاهده خودروی پلیس با سرعت متواری شد افزود: ماموران به سرعت وارد عمل شده و در یک تعقیب و گریز و اجرای طرح مهار خودرو متوقف و متهم دستگیر شد، در بررسی اولیه از داخل خودرو یک هزار و ۷۰۰ بسته انواع قرص خارجی کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران با اشاره به اینکه متهم ۳۴ساله با پوشش لباس و پارچه‌ها قصد گمراه کردن ماموران و پنهان کردن داروهای قاچاق را داشت ادامه داد: وی در تحقیقات اولیه به جرم خود و حمل کالای قاچاق از یکی از شهرهای غربی کشور به قصد تحویل در تهران اعتراف کرده و کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از ۱۰ میلیارد ریال اعلام کردند.

موقوفه‌ای با بیان اینکه یکی از وظایف اصلی پلیس برخورد با قاچاق کالا است، خاطرنشان کرد: کشف جزئیات پرونده در دستور کار پلیس قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز