خبرگزاری کار ایران

آسیب شناسی اغتشاشات و حوادث اخیر در معاونت زنان ریاست جمهوری

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۰۴۸۴

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، با اشاره به اغتشاشات و حوادث اخیر کشور عنوان کرد: هجمه‌های دشمن به کشور و زنان بسیار وسیع و با تمام قوا صورت گرفته و متاسفانه تلاش شده است که چهره مشوه و غیر واقعی از زن ایرانی به جهان مخابره شود.

به گزارش ایلنا، انسیه خزعلی در اولین جلسه شورای عالی سیاست‌گذاری رسانه به ریاست خود و با حضور جمعی از اساتید برتر رسانه، با اشاره به اهمیت نقش رسانه، اظهار کرد: نیاز است با همراهی رسانه‌ها تصویر سازی و تبلیغات صحیح از فعالیت زنان در سطح ملی و بین الملل منعکس شود.

وی تاکید کرد: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری نیاز است در مسئولیت خود جهاد تبیین و روشنگری انجام و حرکات دشمن خنثی شود.

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده در این شورا با اشاره به اقدامات معاونت امور زنان عنوان کرد: در سال گذشته شاهد بودیم که بسیاری از خانم‌ها در مسئولیت های مهم و سیاست گذاریهای کلان از جانب رییس جمهور منصوب شدند.

وی ادامه داد: در بسیاری از سفرهای استانی به صورت وسیعی با بدنه مردم و مناطق محروم ارتباط گرفته و نیازها شناسایی شد و در بسیاری از موارد پیگیری و اعتباراتی برای استان ها در نظر گرفته شده است.

خزعلی تصریح کرد: با وجود این همه تلاش که در سال گذشته انجام گرفته، در بخش رسانه قوت لازم وجود نداشته و صدای زنان و فعالیت‌های آنها به قدر کافی رسا نبوده است.

به گزارش ایسنا و بنا بر اعلام روابط عمومی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، زنان در جامعه ایران در حوزه های مختلف فعالیت و نقش تاثیر گذاری دارند، اما رسانه های معاند و دشمنان کشور به دنبال وارونه کردن این مهم هستند.

در این راستا معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به دنبال بررسی و آسیب شناسی اغتشاشات و حوادث اخیر با محوریت موضوع زنان اولین جلسه شورای عالی سیاست گذاری رسانه را به ریاست دکتر انسیه خزعلی و با حضور جمعی از اساتید برتر رسانه برگزار کرد.

در ادامه این جلسه نیز ابعاد اغتشاشات و حوادث اخیر، نقش فضای مجازی، ارائه الگوی متعادل زن در جامعه، تعریف استاندارد مناسب از حجاب، آگاهی بخشی، شبهات و چالش‌های حوزه زنان و تدوین تصویر جامع زنان مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز