خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

فعالیت شبانه‌روزی اداره "رسیدگی به امور مفقودشدگان"/ افزایش کشف پرونده‌های مفقودی نسبت به سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۱۱۸۰

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی اداره "رسیدگی به امور مفقودشدگان" از افزایش کشف پرونده های مفقودی نسبت به سال گذشته خبر داد.

سرهنگ علی ولیپور گودرزی، رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اینکه پلیس آگاهی وظیفه کشف جرم را برعهده دارد، گفت: مهمترین کاری که انجام می‌دهیم، کشف دقیق است که در پیشگیری از وقوع جرم نیز موثر است. همچنین ما در کاهش وقوع جرم تا کشف آن اقداماتی را انجام داده‌ایم.

وی درباره تیم‌های واکنش سریع ادامه داد: در بحث سرقت موبایل با توجه به اینکه یکی از مهمترین دغدغه‌های مردم است تیم‌های واکنش سریع را راه اندازی کردیم.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: این تیم‌ها سیستم‌های لازم و اکیپ‌های عملیاتی را در اختیار دارند و به محض اعلام سرقت موبایل، بلافاصله به همکاران اعلام می‌شود و کارهای فنی صورت می‌گیرد و همکاران ما نیز در اسرع وقت در محل وقوع جرم حاضر می‌شوند و اقدامات لازم را انجام می‌دهند. همکاران ما در سطح شهر در حال گشت زنی هستند و بعد از اعلام سرقت به صورت آنلاین به این افراد اطلاع داده می‌شود و این افراد در کمترین زمان ممکن در محل وقوع جرم حاضر می‌شوند.

سرهنگ ولیپور گودرزی درباره اداره مفقودین تصریح کرد: یکی از معضلاتی که در بحث پرونده‌های فقدانی وجود داشت، مراجعه به پایگاه‌های مختلف بود، از همین رو اداره‌ای را در پلیس آگاهی مرکز برای رسیدگی به پرونده‌های مفقودین راه اندازی کردیم و همه پرونده‌های مفقودی در تهران بزرگ در این اداره بررسی می‌شود تا مردم در خصوص پرونده‌های مفقودی سرگردان پایگاه‌های مختلف نشوند.

وی خاطرنشان کرد: این اداره به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کند. در موارد مفقودی هر چه زودتر خانواده به پلیس اطلاع‌رسانی کند ما سریعتر می‌توانیم اقدامات‌مان را انجام دهیم.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ یادآور شد: تعداد کشف پرونده‌های مفقودی نسبت به سال گذشته افزایش داشته است. بحث پرونده‌های فقدانی از اولویت‌های ما است و به سرعت در دستور کار قرار می‌گیرد تا خدای نکرده پرونده‌های مشکوک به جنایت به وجود نیاید و زودتر بتوانیم افراد مفقود شده را به خانواده بازگردانیم.

به گفته سرهنگ گودرزی مقابله با سرقت منازل از اولویت‌های پلیس آگاهی است و در این زمینه نیز برنامه ریزی‌هایی صورت گرفته و مقابله با سرقت منازل به صورت متمرکز انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز