خبرگزاری کار ایران

۵۰ فقره سرقت از بیماران در بیمارستان

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۷۶۱۲

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای تلفن همراه بیماران بیمارستان خبر داد و گفت: متهم به ۵۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ «کیومرث حسنوند» در تشریح این خبر بیان داشت: در پی افزایش سرقت تلفن همراه بیماران و شهروندان در یکی از بیمارستان‌ها به روش کش رو زنی رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را تیمی از ماموران کلانتری انقلاب بر عهده گرفتند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی‌های انتظامی مشخصات سارق را شناسایی کردند افزود: تصاویر متهم به واحدهای گشتی ارائه و ماموران روز گذشته در حال گشت زنی در داخل بیمارستان متهم را در حال تردد در یکی از بخش‌های بیمارستان مشاهده و در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند و در بررسی اولیه از متهم یک دستگاه تلفن همراه که لحظاتی قبل سرقت کرده بود کشف شد.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهم۴۲ ساله در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی و سرقت تلفن همراه از بیماران و شهروندان در بیمارستان از چند ماه گذشته و ۵۰ فقره سرقت مشابه معترف شد که تعدادی از مال باختگان شناسایی شدند.

سرهنگ حسنوند با اشاره به تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم در پایان خاطر نشان کرد: پرونده و متهم در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز