خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خبر داد:

توزیع بیش از ۵ میلیون وعده غذای گرم میان نیازمندان تهرانی در پویش اطعام حسینی

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۴۸۵

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران از توزیع بیش از ۵ میلیون وعده غذای گرم برای نیازمندان از آغاز ماه محرم در قالب پویش اطعام حسینی تاکنون خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، محمد دهرویه با تشریح عملکرد این نهاد در برگزاری پویش‌های مردمی از ابتدای سال جاری، گفت: در طرح اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان ۱۳۲ میلیارد و ۲۴ میلیون تومان کمک مردمی در قالب ۲ میلیون ۸۴۳ میلیون و ۵۸۰ وعده غذایی و یک میلیون و ۳۲۵ هزار و ۱۹۳ افطاری ساده میان نیازمندان توزیع شد.

وی افزود: در این پویش همچنین ۲۱۹ هزار و ۵۷۷ بسته معیشتی نیز میان خانواده‌های محروم توزیع شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران به برگزاری پویش نذر قربانی همزمان با عید سعید قربان اشاره کرد و ادامه داد: در این طرح نیز با همکاری خیّران و مراکز نیکوکاری از ۲۱ هزار بسته گوشت گوسفندی میان خانواده‌های نیازمند در سطح استان تهران توزیع شده است.

وی ارزش ریالی نذورات انجام شده در عید قربان را ۴۰ میلیارد و ۴۱ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: این میزان نسبت به سال گذشته ۶۵ درصد رشد داشته است.

دهرویه در ادامه با اشاره به اجرای پویش مردمی اطعام و احسان حسینی همزمان با ماه محرم و صفر، اظهار کرد: در این پویش که برای سومین سال متوالی برگزار می‌شود، مردم نیکوکار از ابتدای ماه محرم تاکنون با همکاری مراکز نیکوکاری و هیات‌های مذهبی استان تهران، ۵ میلیون و ۲۰ هزار و ۵۳۸ وعده غذای گرم در میان خانواده‌های نیازمند تهرانی توزیع کرده‌اند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی از همکاری ۲۱۴ آشپزخانه در پویش اطعام حسینی خبر داد و اظهار کرد: ۳ هزار و ۸۲۳ نفر به صورت داوطلبانه و جهادی در طبخ و توزیع غذا مشارکت دارند.

وی با تقدیر از همراهی مردم نیکوکار در برگزاری پویش‌های کمک به محرومان در کمیته امداد استان تهران، گفت: در پویش اطعام و احسان حسینی تاکنون ۳۰۳ میلیارد و ۶۱۶ میلیون تومان کمک از سوی مردم به مردم در سطح استان تهران انجام شده است.

دهرویه، یادآور شد: اجرای پویش اطعام و احسان حسینی تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

شایسته ذکر است؛ خیّران و مردم نیکوکار می‌توانند نذورات و کمک‌های خود را از طریق کد دستوری #۱.۰۲۱*۸۸۷۷* و همچنین شماره گیری تلفن گویای ۷۳۵۵-۰۲۱ و درج عدد ۱۴ یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۲۰۰۸ واریز کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز