خبرگزاری کار ایران

دستگیری اعضای شرکت حمل بار تقلبی

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۹۵۳۵

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری اعضای باند ۵ نفره شرکت حمل بار تقلبی خبر داد و گفت: متهمان به ۱۰۰ فقره کلاهبرداری اعتراف کردند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ کارآگاه «سید علی شریفی» بیان داشت: ماه گذشته شهروندی به پایگاه هشتم پلیس آگاهی مراجعه و مدعی شد، در جستجوهای اینترنتی یکی از نمایندگان شرکت معتبر حمل بار را در فضای مجازی شناسایی کرده‌ام و پس از هماهنگی‌های لازم مقرر شده است اثاثیه منزلم را در قبال دریافت مبلغی طبق تعرفه اتحادیه به محل جدید انتقال دهند. ولی با انتقال اثاثیه منزلم متصدیان حمل بار، تقاضای مبلغ بیشتری از مبلغ تعرفه اتحادیه کرده‌اند که با درگیری و دریافت مبلغ به سرعت از محل متواری شده‌اند که در بررسی‌های بعدی متوجه شده‌ام که شرکت تقلبی بوده و در فضای مجازی با نام شرکت‌های معتبر به تبلیغ حمل بار می‌پردازند.

وی عنوان کرد: در رصدهای اطلاعاتی در فضای مجازی، هویت و مخفیگاه سرکرده باند در محدوده غرب تهران شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

این مقام انتظامی به اعتراف متهم به ۱۰۰ فقره کلاهبرداری با همکاری ۴ همدستش اشاره کرد و افزود: در عملیات‌های مستقل دیگری سایر اعضای این باند نیز دستگیر و کارشناسان ارزش اموال کلاهبرداری شده را ۲۰ میلیارد ریال اعلام کردند.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران گفت: متهمان در پی جویی‌های انتظامی به طراحی صفحه‌ای در فضای مجازی و معرفی خود به عنوان نماینده شرکت‌های حمل بار معتبر به کاربران فضای مجازی اعتراف و با شناسایی تعدادی از مال باختگان، اعضای این باند۵ نفره با دستور قضائی روانه زندان شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز