خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار تهران:

لزوم بهره مندی شهروندان استان از فضاها و امکانات ورزشی دستگاه های اجرایی

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۴۰۴۴

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت: دسترسی و بهره مندی با کیفیت از فضاها و امکانات ورزشی دستگاه های استان بایستی برای شهروندان به صورت رایگان و حداقل در دو جلسه با تعیین زمان بندی مشخص شود.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ جلسه شورای ورزش و جوانان استان به ریاست سید عباس جوهری معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران و با حضور خدمتکار مدیرکل سیاسی و اجتماعی استانداری و سایر اعضا برگزار شد. 

جوهری در این جلسه با اشاره به اهمیت ویژه ورزش اظهار داشت: توسعه ورزش باعث کاهش آسیب های اجتماعی می شود و بایستی اهتمام جدی به این امر داشته باشیم. 

وی ادامه داد: نیازمند تحول جدی در حوزه ورزش با اولویت خانواده ها، بانوان و ورزش های همگانی هستیم و باید طرح های عملیاتی اجرایی و به کل استان تسری پیدا کند. 

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران تاکید کرد: دسترسی و بهره مندی با کیفیت از فضاها و امکانات ورزشی دستگاه های استان بایستی برای شهروندان به صورت رایگان و حداقل در دو جلسه با تعیین زمان بندی مشخص شود. 

جوهری در ادامه با اشاره به اهمیت موضوع اوقات فراغت تصریح کرد: راهکارهای تسری اوقات فراغت به سمت شیوه های نوین اشتغال آفرینی و فعالیت های دانش بنیان مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

گفتنی است در این جلسه پیشنهادات اجرایی دستگاه ها جهت بهینه سازی اوقات فراغت جوانان با رویکرد فعالیت در فضای مجازی و عمومی مرور شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز