خبرگزاری کار ایران

کشف ۶۰ میلیارد ریال لوازم برقی خانگی قاچاق

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۳۳۸

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کشف بیش از ۳ هزار دستگاه انواع لوازم خانگی برقی قاچاق به ارزش ۶۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار «حمید هداوند» بیان داشت: با رصد‌های اطلاعاتی توسط کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی، یک انبار دپوی کالای خانگی قاچاق در محدوده خیابان «شوش» تهران شناسایی شد.

وی عنوان داشت: طی بازرسی‌های اولیه مشاهده شد کالاهای دپو شده از مبادی غیر رسمی و به صورت قاچاق وارد انبار کالا شده است و در سامانه جامع تجارت و انبار‌ها شناسه این اموال ثبت نشده و فاقد هرگونه اسناد و مدارک مثبته گمرکی می‌باشند.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ به هماهنگی‌های قضائی برای بازدید از انبار کالا اشاره کرد و افزود: دراین عملیات ۱۷۴ دستگاه آبمیوه گیری، ۱۶ دستگاه چرخ گوشت، ۱۷۱۴ دستگاه لوازم برقی آشپزخانه، ۲۴ دستگاه چای ساز، ۱۷۰ دستگاه اتو بخار، ۹۶۶ دستگاه ریش تراش کشف شد.

این مقام ارشد پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال کشف شده را بیش از ۶۰ میلیارد اعلام کرده اند، اضافه کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سردار هداوند در پایان از شهروندان درخواست کرد، در صورت مشاهده هر گونه قاچاق و یا احتکار کالا با شماره تلفن ۱۱۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز