خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس پایتخت خبر داد:

توقیف بیش از هزار خودرو به دلیل دور دور و ایجاد مزاحمت برای نوامیس

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۷۳۵۰

رییس پلیس پایتخت از توقیف بیش از هزار خودرو در طرح امنیت اخلاقی که اقدام به دور دور و ایجاد مزاحمت برای نوامیس کرده بودند، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران بزرگ در حاشیه مراسم طرح اقتدار که صبح امروز در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد، گفت: اولین مرحله از طرح برخورد با اراذل و اوباش و مزاحمان نوامیس هم در فضای حقیقی و هم مجازی توسط پلیس فتا و امنیت عمومی اجرا شد.

وی ادامه داد: این طرح‌ها در جهت و مسیر ارتقای نظم و امنیت عمومی جامعه است در این طرح برخورد با اراذل و اوباش، مراکز ترویج دهنده فرهنگ غربی مانند قمارخانه‌ها، توزیع کنندگان مشروبات الکلی، برخورد با فروشندگان سلاح سرد غیرمجاز، برخورد با فروشندگان و توزیع کنندگان سلاح و مهمات و همچنین برهم زدن پاتوق‌های  اراذل و اوباش در دستور کار پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس تهران بزرگ با اشاره به اقدامات پلیس امنیت عمومی در این طرح گفت: ۶۳ نفر اراذل و اوباش سطح دار و عاملان تخریب، ۲۲ نفر از اراذل دارنده سلاح غیرمجاز، ۲۲ نفر از اراذلی که در امر توزیع مشروبات الکی حضور داشتند، ۴۸ نفر از اراذل که گردانندگان مراکز قمار و سایر جرایم اخلاقی بودند و ۱۲۳ نفر از مزاحمین نوامیس در پارک ها شناسایی و در مجموع ۲۷۸ نفر دستگیر و در این طرح توسط پلیس امنیت عمومی دستگیر شدند.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: همچنین در این طرح ۲۰ قبضه سلاح جنگی و شکاری، ۹ قبضه شبه سلاح ۱۲۳۸ فشنگ، ۱۰ هزار و ۳۸ لیتر مشروب الکلی، ۷ دستگاه خودرو و موتور اراذل و اوباش توقیف شده است همچنین هزار و ۲۵۳ دستگاه خودرو در طرح امنیت اجتماعی که اقدام به مزاحمت و دور دور کرده بودند توقیف شده‌اند.

وی ادامه داد: در مجموع ۱۳۰ طرح اجرا شده و ۴۹ واحد صنفی که محل ترددو  پاتوق اراذل و اوباش بوده و شامل قهوه خانه و سفره خانه و باشگاه ورزشی  بوده پلمب شده است.

سردار رحیمی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره اقدامات پلیس فتا در فضای مجازی در ارتباط با این طرح گفت: ۱۲۵ متهم که در فضای مجازی اقدام به ترویج اوباشگری، کری خوانی و فروش مدرک تحصیلی بودند، شناسایی و دستگیر شده‌اند.

وی با اشاره به اقدامات پلیس فتا گفت: یک باند فروش سوالات امتحانی و باند کلاهبرداری تلفنی منهدم شده اند همچنین دو باند و ۲۱ متهم که در حوزه قمار و شرط بندی فعالیت می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس تهران بزرگ درباره برخورد با فروشندگان اقلام سلامت محور تصریح کرد: در این رابطه نیز یک باند دستگیر شده و حتی لوازم آرایشی و بهداشتی هم کشف و ضبط شده است. همچنین ۴ کامیون داروی غیرمجاز کشف شده و دو پزشک در این رابطه دستگیر شده‌اند. همچنین۱۸ نفر در ارتباط با اقلام سلامت محور شناسایی و دستگیر شده اند.

وی خاطرنشان کرد: درحوزه هک و دسترسی غیرمجاز ۵ نفر دستگیر شده و این پرونده ۷۰ شاکی داشته است همچنین دو باند اجاره کننده کارت های بانکی شناسایی و منهدم و ۵۲ نفر دستگیر شده اند.

وی ادامه داد: همچنین ۹ درگاه بانکی و ۱۱ صفحه اینستاگرام و تلگرام به ارزش ۱۱۲ میلیون تومان مسدود شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز