خبرگزاری کار ایران

امضای تفاهم‌نامه صندوق پژوهش با جهاد کشاورزی

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۵۳۷

مدیر عامل صندوق پژوهش ‌وفناوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بازار محصولات کشاورزی در رویداد عصر امید دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد می‌شود.

به گزارش ایلنا، عسکری غلامزاده در نشست خبری چهلمین سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی و رویداد ملی عصر امید که در سالن حافظ سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: ظرفیت‌های دانشگاه آزاد به درستی شناخته نشده استو یکی از لیان ظرفیت‌ها صندوق پژوهش است. صندوق پژوهش در سال ۹۹ تاسیس شد. برای رویداد عصر امید سرمایه‌گذاران را دعوت کردیم در این زمینه تفاهم نامه‌هایی امضا شده است که کاری خلاقانه بود.

او ادامه داد: یکی از اهداف عصر امید پای کار آوردن نهادهای مالی بود. در این راستا مشارکت حقوقی و مدنی نیز برای سرمایه گذاران فراهم شده است، صدور ضمانت‌های هم بسیار مهم است که از طریق تفاهم نامه امکان آن فراهم شده است.

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تایید مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ سرمایه‌ای که به این رویداد آورده شده است، اعلام کرد: با صندوق جهاد کشاورزی نیز تفاهم‌نامه ای امضا خواهیم کرد تا بازار محصولات کشاورزی ایجاد شود. میز پژوهش هم در رویداد ایجاد می‌شود و تامین مالی مورد نیاز صورت می‌گیرد و صدور ضمانت‌نامه‌ها را هم در نظر داریم.

غلامزاده در آخر از دو رویداد هم‌سرمایه گذاری در رویداد عصر امید خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز