خبرگزاری کار ایران

دستور اکید رئیس جمعیت هلال احمر برای نجات کودک مفقود شده در مراتع سمنان

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۴۴۰

پیرحسین کولیوند با اشاره به اهمیت موضوع دستوری ویژه جهت نجات کودک مفقود شده در دشت شاد کالپوش صادر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر؛ رئیس جمعیت هلال احمر در خصوص مفقود شدن کودک ۸ساله در دشت شاد کالپوش با تاکید بر این که باید از تمامی ظرفیت‌ها در راستای عملیات امداد در منطقه استفاده شود، دستور تشکیل کارگروهی ویژه برای نجات این کودک صادر کرد.

پیرحسین کولیوند با اشاره به این که نجات این کودک از اولویت‌های جمعیت هلال احمر است و تیم‌های تخصصی به منطقه اعزام شده اند، گفت: تیم‌های امدادی تخصصی و گروه‌های آنست در منطقه مستقر شده‌اند و از همان لحظات ابتدایی با توجه به اهمیت موضوع، جست و جوها را آغاز کرده و تا زمان رسیدن به نتیجه از تمام ظرفیت و نیروها استفاده خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه ۳۰ اردیبهشت ماه، خبر مفقودی دختر بچه ۸ساله در جنگل‌های منطقه دشت شاد حسین آباد کالپوش به مرکز کنترل و فرماندهی عملیات جمعیت هلال احمر اعلام که بلافاصله تیم‌های امدادی از استان‌های سمنان و گلستان به منطقه اعزام شدند.

پیرو دستور رئیس جمعیت هلال احمر، هم اکنون ۲۰۰ نیروی امدادی در منطقه دشت شاد کالپوش در حال امدادرسانی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز