خبرگزاری کار ایران

تشریح ویژه برنامه‌های مدیریت حوادث و بلایا در هفته سلامت

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۸۲۵۷

برنامه‌های ویژه هفته سلامت از سوی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران تشریح شد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، شاهین مظفری، معاون بازیابی، توانمندسازی و مشارکت جامعه محور سازمان در تشریح برنامه‌های ویژه هفته سلامت تصریح کرد: آیین تجلیل از مدیران برتر گروه‌های حوادث و بلایای دانشگاه‌های شهر تهران امروز دوشنبه 19 اردی بهشت ماه ساعت ۱۵ با حضور جمعی از مدیران شهری، روسای سازمان های عضو ستاد مدیریت بحران شهر تهران و شخصیت‌های علمی – آموزشی این حوزه برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مراسم به پاس کوشش بی‌وقفه و مشفقانه تلاشگران عرصه مقابله با کرونا طی دو سال گذشته، شماری از فعالان اجرای طرح واکسیناسیون در تهران و مدیران گروه سلامت در حوادث و بلایا مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

وی از استقرار اتوبوس‌های زندگی در مراکز پرازدحام خبر داد و افزود: اتوبوس‌های زندگی در مراکز پرازدحام (از قبیل نمایشگاه‌کتاب، همایش‌های سازمانی و نمایشگاه‌های حوزه سلامت در سطح بوستان‌ها و میادین و ...) برای واکسیناسیون گسترده شهروندان تهرانی در صورت درخواست سازمان‌های مربوطه، دو دستگاه اتوبوس زندگی واکسیناسیون در محل افتتاحیه ویژه برنامه‌های هفته سلامت در روز شنبه 17 اردیبهشت (پارک شهر) و 5 دستگاه اتوبوس زندگی واکسیناسیون در محل پیاده‌روی به مناسبت هفته سلامت واقع در بوستان جوانمردان در روز جمعه 23 اردیبهشت مستقر می‌شوند.

مظفری تصریح کرد: همچنین طی این هفته وبینار آموزشی سلامت انسان؛ سلامت زمین در روز چهارشنبه 21 اردیبهشت و کارگاه‌های آموزشی در پایگاه‌های پشتیبانی و خانه‌های دوام مستقر در سطح مناطق با موضوع «سلامت در خانواده در هنگام بحران» و دعوت از کارشناسان حوزه سلامت در بلایا برای سخنرانی در سازمان برگزار می‌شود.

وی افزود: مشارکت در آیین اختتامیه با معرفی 100 نفر از افراد مؤثر در اقدامات مقابله با کرونا، مشارکت در برنامه ویدئو مپینگ برج میلاد و آزادی تهران با موضوع اقدامات ستاد مدیریت بحران کرونا از دیگر برنامه‌های این هفته بشمار می‌آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز