خبرگزاری کار ایران

دفاع تمام قد سروری از شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹/ هزینه مبارزه با فساد را پرداخت می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۵۶۰

نایب ریس شورای شهر تهران گفت: حمله ناجوانمردانه به یکی از شهرداران ناحیه ۳ منطقه ۱۹, نشان می دهد هدف گذاری شورا و شهرداری درست بوده و مبارزه با فساد هزینه دارد و حتما این هزینه را پرداخت می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پرویز سروری در ابتدای شصت و یکمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به هفته سلامت گفت: سه شنبه برنامه ای برای بزرگداشت یاد شهدای سلامت شهرداری داریم و در اینجا از زحمات کادر درمان کشور و همه کسانی که در این دو سال پر مشقت و سخت با صبر و متانت و از خودگذشتگی بر این ویروس منحوس غلبه کردند تبریک می گویم.

سروری همچنین با اشاره به روز جهانی خبر و مطبوعات گفت: هفته گذشته روز جهانی آزاد خبر و مطبوعات بود و در آن زمان ارتحال شهادت گونه آقای طالبی زاده را داشتیم که تقارن جالبی بود. امروز همه چیز ابزاری شده و ورزش سیاسی شده است و اگر قهرمانی بخواهد حرکتی ضد ستم داشته باشند، می گویند ورزش را سیاسی نکنید و می بینید که در ماجرای اوکراین می گویند سیاسی نیستیم.

او ادامه  داد: نهادهای حقوق بشر در اختیار غرب هستند و آزادی مطبوعات یکی از موضوعات خنده داری است که غرب ادعا می کند و امروز نام سردار سلیمانی و سید حسن نصرالله را نمی توانید در صفحات مجازی داشته باشید و این نمایش آزادی است که غربی ها عنوان می کنند که فراهم می کنند.

سروری همچنین با اشاره به حادثه برای شهردار ناحیه گفت: بحث حمله ناجوانمردانه به یکی از شهرداران ناحیه ۳ منطقه ۱۹, را داشتیم که نشان می دهد هدف گذاری شورا و شهرداری درست بوده و مبارزه با فساد هزینه دارد و حتما این هزینه را پرداخت می کنیم.

سروری همچنین در پایان روز جهانی صلیب سرخ را تبریک گفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز