خبرگزاری کار ایران

منصوری:

شوراهای اسلامی تمرین مردم سالاری دینی و بستر همراهی های اجتماعی و رفع دغدغه های مردم است

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۴۴۴۹

استاندار تهران به مناسبت روز شوراها پیامی را صادر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ محسن منصوری در پیامی ۹ اردیبهشت ماه روز شوراها را تبریک گفت؛ متن پیام به این شرح است:

 

وامرهم شورا بینهم

یکی از مسایل مهم و ارزشمند در گستره زندگی اجتماعی، تعامل، همفکری و مشورت است و دین مبین اسلام به عنوان مکتبی جامع و همه‌ جانبه‌نگر به تمام ابعاد وجودی و نیازهای انسان توجه کرده است. 

اسلام به لحاظ جامعیت، بالندگی، سعادت‌ بخشی و پویایی که در قوانین و آموزه‌های خود دارد، به همفکری و مشورت توجه ویژه‌ای کرده و اهمیت، جایگاه و فواید آن را گوشزد کرده است.

واگذاری مسئولیت‌ها به مردم و مشارکت آنها در اداره امور کشور یکی از مهم‌ترین برکات بزرگ انقلاب اسلامی است و نهم اردیبهشت ماه، سالروز تاسیس شوراهای اسلامی را بایست نقطه عطفی در تاریخ مشارکت و تعیین سرنوشت مردم در امور شهری و روستایی کشور قلمداد کرد.

شوراهای اسلامی شهر و روستا، منشا بسیاری از اقدامات تاثیرگذار بوده و زمینه عمران و آبادانی شهرها و روستاها را سرعت بخشیده، از اینرو بستر همراهی های اجتماعی و رفع دغدغه های مردم را فراهم کرده اند. 

اینجانب سالروز تأسیس شورای اسلامی را به همه اعضای شوراهای اسلامی روستا، بخش، شهر و شهرستان و اعضای شورا که در شورای عالی استان حضور دارند تبریک عرض نموده و امید دارم در سایه همراهی مردم، مدیریت شوراهای اسلامی شهر و روستا، اقدامات همدلانه شهرداری ها و دهیاری ها و همراهی دستگاه های اجرایی بتوانیم در تحقق شعار سال که با تدبیر مقام معظم رهبری به عنوان " تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین" نامیده شده، گام های اجرایی برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز