خبرگزاری کار ایران

آماده باش پلیس تهران در شب قدر/ استقرار یگان‌های انتظامی و ترافیکی در ۲۰۰۰ نقطه

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۲۴۷۳

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ از آماده باش کامل مأموران پلیس تهران در راستای تأمین امنیت و آرامش شهروندان خبر داد و گفت: در شب های قدر یگان‌های انتظامی و ترافیکی آماده باش و تا سحر خدمتگزار شهروندان هستند.

به گزارش ایلنا، سردار "حمید هداوند" جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تسلیت ایام سوگواری شهادت امام علی (ع)، بیان داشت: خداوند متعال را سپاسگزاریم که ما را از ارادتمندان و متمسکین به ولایت امام علی (ع) قرار داد و مفتخریم به این که پیرو امام و مولایی هستیم که الگو و اسوه همه خوبی‌های عالم است.

 جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه در شب‌های قدر پلیس پایتخت در آمادگی کامل است، تصریح کرد: همه یگان‌های انتظامی ترافیکی و امنیتی در شب های قدر برای تامین امنیت و آرامش شهروندان در تهران تا اذان صبح مستقر هستند.

 سردار هداوند با اشاره به اینکه دشمنان همواره به دنبال ایجاد فتنه و توطئه در بین مسلمانان هستند، عنوان داشت: نباید اجازه بدهیم که دشمنان امنیت و آرامش ما را مخدوش کنند از این رو همچنان که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر جهاد تبیین تاکید فرمودند باید سیاست‌های دشمنان مطرح شود.

 این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه باید از برکات و حسنات این شب عزیز استفاده کنیم، گفت: در بیش از 2 هزار نقطه تهران کارکنان ترافیکی و انتظامی در سطح شهر به خصوص در محل های برگزاری مراسم احیا مستقر هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز